מכונת הכביסה Maytag מלאה במים ויושבת על מה שאני חושד שהוא מכסה או מתג שבור. בגדים ותכשיטים נתקעים בצינור או במשאבה, המשאבה לא עוצרת וניתן לשמוע את חריקות הטחינה ולהריח שריפת גומי. יש מתג על הדיסק מסוג Maytag Type A (איור B) שעליך לפתוח אותו על הקונסולה ולהחליף אותו כפי שמוצג להלן.

החלף את מתג המכסה אם מכונת הכביסה שלך לא מסתובבת, הסר את מתג המכסה ממכונת כביסה של Maytag, הסר את דש הנעילה ודחוף אותו לאחור כאילו ניסית להבין כיצד לתקן מכונת כביסה שאינה מסתובבת.

עבור מכונות כביסה קדמיות

בעיות תיקון יכולות לכלול נזילות עקב צינורות פגומים או חגורה פגומה שמונעת מהמכונה להסתובב כראוי. הסטת העומס עשויה שלא לפעול, ואם יש לה יותר הפסקות, ייתכן שיהיה צורך לבצע שירות תיקון מכונות כביסה להחלפת חלקי מכונת הכביסה השבורים. ייתכן שתידרש תיקון מצמד מכונת הכביסה גם כשאתה שומע את המנוע פועל, אך היחידה במכונת הכביסה אינה מסתובבת.

ב- Des Moines Appliance

אנו מתקנים מכונות הטעינה העליונה והטעינה הקדמית. הטכנאים המוסמכים שלנו יכולים לזהות את הבעיה שלך ולהשתמש בחלקי יצרן לתיקון המקרר שלך. אנו יכולים לבצע תיקונים באותו היום לרעידות, רעש, תנועות דלתות, מתגים, לוחות בקרה ובעיות אוורור.

אם יש לך מכונה רועשת או שמת לב לריח בוער היוצא מהמכונה שלך, קבל זאת בהקדם האפשרי מצוות תיקון הניקיון הביתי ברגע שנוח לך.

אנו לא מכסים את כל התיקונים והתיקונים

אך הראינו כי 90 אחוז מבעיות הכביסה נפתרות על ידי תיקוני Maytag ו- Kenmore. אם תיקון, כולל עלויות עבודה, עולה יותר מ -50 הדולרים שיעלה להחליף את כל מכונת הכביסה שלך, מומלץ להימנע מחשבון התיקון העצום ולבחור במכונה חדשה.

אם לא ניתן לתקן מכונת כביסה ישנה

ייתכן שהגיע הזמן לשדרג למחסן מכונות כביסה, שכן עלויות ההחלפה אינן מכוסות באחריות היצרן. בעזרת תוכנית מוצרי בית מבית Homeserve, אתה יכול להיות בטוח שהרבה מהעלויות הכרוכות בתיקון מכונות כביסה יכוסו לאורך זמן רב יותר. מכשירי חשמל מסוימים עשויים להיות בביתך באותו היום, מה שאומר שאתה לא צריך לחכות עד שמכונת הכביסה תתוקן.

אם מכונת הכביסה שלך פגומה בצורה יקרה מדי לתיקון עם רכיבים

המשך לבצע תיקונים. כמה הרגלי תחזוקה פשוטים יכולים לבטל את הצורך לתקן או לתקן את המכונה שלך. כאשר אתה מגלה מה הבעיה, אתה יכול להחליט אם לבצע תיקון קטן או להחליף את כל המכונה שלך.

לאחר שתגלה כי מכונת הכביסה או המייבש שלך פגומים

תוכל לפנות לחברה מומחית שתסייע לך לאתר את הבעיה. תוכל גם להתקשר לשירות תיקון המכשירים בקולורדו ספרינגס בשלושת התיקונים הללו של DAIY (עשה זאת בעצמך), אך עליך לנסות לא להחמיר את הבעיה.

אם מכונת הכביסה אינה פועלת כראוי

ניסיון לתקן אותה באופן ידני מאפשר לטכנאי תיקונים מוסמך לזהות את הבעיה. בזמן שאתה משלם לטכנאי תשלום עבור שירותי האבחון שלו, מומלץ לבסס את ההחלטה שלך אם להחליף או לתקן את מכונת הכביסה שלך על חוות דעת של מומחה. הם מיומנים יותר בזיהוי בעיות מאשר הדיוט, מה שאומר שניתן לתקן אותם מהר יותר.

השלב הראשון בהחלטה אם לתקן או להחליף את המכשיר שלך הוא לברר היכן הבעיה. אם תשאל את השאלות הללו בטלפון למומחה או אם טכנאי יבוא לבדוק את המכונה שלך בבית, יהיה לך מושג טוב יותר מה משתבש וכמה יעלה לתקן.

כדי למצוא את החלקים, בדוק את דפי זהב לחלקי מכשיר וחפש אותם עבור פתרון בעיות מכונת כביסה ותיקוני מכונות כביסה. ההזמנה המקוונת שלנו של החלקים הדרושים לתיקון הבעיה נעשית לפי מותג המכשירים.

בין אם אתה זקוק לתיקון ובין אם אתה רוצה לדעת כמה חומר ניקוי להשתמש במכונת הכביסה שלך

אנו נעשה כל שביכולתנו כדי להפוך את החוויה שלך איתנו למצטיינת. Sears שירותי הבית היא האפשרות הטובה ביותר לתיקון ותחזוקה מהירים וקלים של מכונות כביסה מקומיות למכונות כביסה קדמיות, עליונות וניידות. אם אתה צריך לתקן מכונת כביסה במיניאפוליס היום ואתה מעוניין לוודא שהכל פועל בצורה חלקה, אנחנו מוכנים לעזור.
למידע נוסף בנושא של תיקון מכונת כביסה יש להעיף מבט ב- yourappliance.ca

השתמש במכשיר שלך כפי שהומלץ על ידי היצרן

כדי להשאירו לפעול לפרקי זמן ארוכים ללא תיקון או החלפה. חלק קטן או מתג אינו תיקון יקר ודורש רק פירוק ובנייה מחדש של מכונת הכביסה לתיקון. החלפת המשאבה או המנוע עשויה לדרוש עזרה של מומחה, מה שחוסך את הצורך להחליף את המכונה כולה.

התקשרתי למספר המופיע בבקשת השירות למכונה לשדה התעופה

כדי לתקן את מכונת הכביסה שלי, והגברת לקחה את המידע שלי וקבעה פגישה ל -20 בנובמבר ונתנה לי מספר טלפונים מקומיים להתקשר אלי במקרה לא הופיע. לאחר אבחון הבעיה, הטכנאי גבה תשלום שעתי של $ 100 עד $ 250 לשעה עבור תיקון המכשיר, בתוספת עלות החלקים הדרושים.