ישנם שלושה סוגים של כותנה באיכות גבוהה שניתן להשתמש בהם לצינון סדינים ועולים על כותנה רגילה מכיוון שהסיבים שלהם ארוכים במיוחד. מצרכים ארוכים במיוחד כמו פימה מצרית וכותנה סופימה אמריקאית ארוכים ב -50 אחוזים מכותנה רגילה, מה שהופך את המצעים רכים יותר, מוצקים ועמידים יותר מבד כותנה רגיל. מצעי ה 100% כותנה מצרית רכים ומשיי עם ספירת חוטים עד 800 בשילוב בד סאטן מכותנה איכותית.

מספר החוטים עלול להטעות בעת מדידת עלה, אך יריעות הכותנה הטובות ביותר הן פרקליות או סאטן בכל הנוגע לרכות ואיכות. סדינים רכים שנראים ומאושרים כ -100 % כותנה מצרית (סאטן) ארוגים בדרך כלל עם ספירת חוטים של 500-600.
בכדי לקרוא עוד פרטים נוספים על מצעי כותנה מצרית 500 חוטים זוגי ומצעי כותנה מצרית צפיפות 500 יש לבדוק ב- kingofpuh.co.il

השילוב של כותנה באיכות גבוהה

בד רך ומספר חוטים גבוה מבטיח שהסדינים שלך רכים. סדיני היוקרה הנוחים והעמידים ביותר הם אלה שאפשר להגיע אליהם ושהופכים להיות רכים ונפלאים לאחר שנים של שימוש ושטיפה. בהתאם לחומר וביצוע המוצר, מספר החוטים הוא בין 200 ל -600. בהתאם לתהליך הגמר, השתמש בגיליון של 200 חוטים ליצירת מוצר איכותי רך וחזק בעל תחושה יוקרתית.

מצד שני

ניתן לייצר יריעות יקרות יותר עם עד 400 חוטים על ידי הוספת חוט דק קצר לחתיכה ארוכה יותר של פוליארן (לא החוט עצמו). ספירת חוטים גבוהה יותר משתמשת בחוטי כותנה דקים יותר, ומאפשרים יותר חוטים וחוטים להיכנס לכל סנטימטר מרובע.

ניתן לסרוג מצעים מ- 100 אחוז כותנה

כותנה מיקרופייבר, ג'רזי או מגוון בדים אחרים. הסדינים האיכותיים והרכים ביותר עשויים כותנה, שיש לה סיב ארוך במיוחד שנקרא סיב סיכות ארוך מסובב מחוט דק וחזק. מצעים וכריות עשויים כותנה ארוכה הם בדי Percale חלקים עם ספירת חוטים קלה של 270.

הסדינים עם 270 חוטים עשויים 100 % כותנה סיכה ארוכה והם מאושרים באוקו טקס

כלומר הם נקיים מכימיקלים מזיקים ורכים מספיק כדי ליצור את הסביבה המושלמת לשינה טובה. שילוב של בד סאטן בעל 400 חוטים וחוטים ארוכים מכותנה מצרית איכותית של Parima yalda טהור, הלוחות מותאמים כך שיהיו עמידים עם בקרת טמפרטורה מעולה.

סדיני פלנל באיכות גבוהה מחממים את המיטה כל לילה

תן לזה לרדת שלג עם מיטות הכותנה הטובות ביותר שמצאנו בבדיקות שלנו. החוטים הדקים של סאטן וסיבי כותנה ארוכים, ארוגים בתוך הסדינים של ברוקליין, ומעניקים להם תחושה ברורה של איכות המלון.

עם המספר הנכון של חוטים

מצעי כותנה מצרית יכולים להפוך למצעים לאורך כל השנה, מה שאומר שאין ניקוי, ותוכל להשתמש בהם במשך שנים אם תרצה. נכון, מצעים מצריים יכולים להיות יקרים ועולים עד 500 $. אבל למי שמחפש צבע עשיר התואם את עיצוב חדר השינה שלו, או שמעדיף כותנה ממוסחר כיוון שהוא שומר על צבע עמוק יותר ומתפוגג בעת הכביסה, הם פחות יקרים להשקעה ובחירת סגנון נצחית שהיא באופנה.

בעוד שמערכות סדין יוקרתיות רבות משתמשות בשילוב של כותנה מצרית ומדינות אחרות, ערכת המצעים הטהורה של פרימה יאלדה עשויה 100% כותנה מצרית שאושרה על ידי איגוד כותנה של מצרים. החוטים שזורים בבד כותנה עבה ומפואר המשמש לסדינים.

מספר החוטים מתייחס למספר החוטים הארוגים המרכיבים סנטימטר מרובע של בד עלים על ידי שילוב של חוטים אופקיים (שקעים) ואנכיים (עיוות)

מספר החוטים בנוסף לבדי האריגה (מיקום) היא דרך להשוות את איכות הסדינים ולהחליט על הסט המושלם למיטה שלכם. בד העלה נקבע על פי ההפטה, הרכות והעמידות של הבד, המתמוסס עם הזמן ומתפרק לחוטי חוט.

הסיבים מסובבים לחוט חזק, וכתוצאה מכך סדין עמיד, נושם, סופג ורך שהופך רך יותר עם כל שטיפה. בעלים מארג משי עם 400 חוטים, המעניק להם ברק קל וניתן לרענן אותו במגהץ אם העלים הם כותנה.

ספירת החוטים של 500 אינה נותנת למערך גיליון הכותנה המצרי של טווס אמילי משקל כלשהו בולט והוא ישן טוב אפילו באקלים הקריר ביותר הודות להרכב הכותנה הנושם והערום.

סדיני סילק סנו עשויים כותנה מצרית בעלי אותה איכות יוקרתית ומבנה עמיד כמו ערכות סדינים מתחרים רבים בשבריר מהמחיר הממוצע

בד Percale הוא בד נושם וקל משקל שתמצא על מצנחים, אז בחר בד כותנה עשוי היטב כך. מזרן עמוק חייב להתאים את הסדין לכיס עמוק יותר מאשר מזרן רגיל, כך שתוכל להשתמש בטופ ככרית או כטף.

כותנה באיכות מצרית 400 ספירת חוטים

היא ערכת סדינים חסונה העשויה 100% כותנה מצרית איכותית. הוא כולל ספירת חוטים נעימה של 400 שהיא רכה ועמידה כאחד. ערכת הסדינים מצויד באקליפטוס מכילה מצעים מתערובת של כותנה מצרית ארוכה, טנסל וליוצל המופקים מסיבי אקליפטוס. האורך הנוסף שומר על איכות הנשימה הרכה של הכותנה שכולם אוהבים והופך את החוט לעמיד יותר מסיבים אחרים במצעים ערימה ארוכה מה שהופך אותו להשקעה טובה למי שרוצה להיות אופנתי לשנים הבאות.

למרות שכותנה

היא הסיב הטוב ביותר לסדינים, לא כל הכותנה מיוצרת אותו דבר. מקמעונאים טיפוסיים כמו של קוהל וטארג ועד לדור חדש של חברות מצעים המנסים להתמודד עם מצעים זולים עם ספירת חוטים מוזרה וטוענים כי הם מייבאים מצעים באיכות גבוהה בעבודת יד המיוצרים במקום.