פתיחת סתימה בביוב

אם מופיע עצירות, אתה יכול להריח ריח רע או לראות מים דולפים החוצה. צינורות ביוב יכולים לשחרר סתימות לא רק בביוב התת קרקעי, אלא גם בצינורות הראשיים המגיעים משירותים, אמבטיות וכיורים.

לאינסטלטורים יש כלים כמו סלילי ניקוז וברגי מסוע שיש להם את היכולת להגיע ולהסיר פריטים מפתחי הניקוז

בחלק מהמקרים האינסטלטורים של תרמו פרו משתמשים בחלזונות ונחשים כדי לפרוץ קווי ביוב חסומים. שיטה נפוצה נוספת, כאמור לעיל, היא שימוש בשירות ניקוי ניקוז.

מתקנים סניטריים וצינורות ניקוז בביתך מחוברים לפיסת התברואה הגדולה והחשובה ביותר בכל ביתך

צינור הביוב הראשי. הביוב הביתי שלך הוא הצינור שמוביל ביוב מהבית שלך למערכת הביוב העירונית, שהיא שריד ממערכת הביוב בכ- 80% ממשקי הבית האמריקאים. צינור הביוב שלך, המכונה גם צינור הניקוז הראשי, מתחיל כצינור שיוצא מביתך ומוביל דרך צינור הביוב העירוני למערכת הבורות הספיגה שלך.

הצינור הראשי עלול להיות סתום או להתמוטט

ודורש תיקון או החלפה רציני. הידיעה מה סותם צינור ביוב ואילו סימני אזהרה להיזהר יכולה לסייע במניעת תיקונים גדולים או אמצעי החלפה. אם אתה שם לב שהשירותים במטבח, בחדר האמבטיה, בכיור, באמבטיה או במקלחת של ביתך אינם פועלים ללא שימוש בבוכנה או בשואב ניקוז כימי, ייתכן שיהיה לך צינור ביוב ראשי חסום. אם יש לך צינור ניקוז בקומות התחתונות של הבית שלך, זה יכול להגיע מצינור ביוב שבור.

אם הניקוזים בביתכם מאטים

סביר להניח שהבעיה היא צינור ביוב חסום. ניקוז איטי הוא סימן ברור לסתימת ביוב כאשר אתה מבחין שכמה מהנקזים שלך מאטים בו זמנית. הניקוז שלהם נוטה להאט בעת סתימתם, אך מרבית סתימות הביוב אינן חוסמות 100% מהצינור.

אם אתה שוטף את השירותים, נראה שהמים תלויים בכיור לרגע. כשמכונת הכביסה שלך נגמרת, האסלה עולה על גדותיהם ויש מים באמבטיה האחורית או במקלחת.

כשאתה שוטף את האסלה אתה לא סותם את הביוב. שטיפה אחת אינה סימן לכך שקו הביוב האחורי נכשל, אך זרימה אחת עלולה לסתום את הביוב בביתכם.

אם יש לך בעיות עם ניקוז בבית שלך בגלל האסלה

זה כנראה האסלה. אם האסלה שלך פועלת כרגיל ואין ברזים אחרים בבית מרוקנים או מאובטחים לאט לאט, סביר להניח שלא תהיה עצירה במערכת הביוב הראשית שלך. עם זאת, אם משהו סותם את צינור הביוב שלך, סביר להניח שיש לך בעיות בשירותים שלך. אם בכל פעם שאתה מזרים מים לכיור או לניקוז האמבטיה שלך אתה נתקל בגיבויים, סביר להניח שהבעיה היא בביוב או בניקוז הראשי שלך או אצל מישהו שזקוק לכך. אם הגיבוי מוגבל לניקוז אחד, הבעיה שלך מבודדת לניקוז הזה.

אם יותר מניקוז אחד עובר לאט

זה לא צירוף מקרים, אלא אינדיקציה לכך שהאחד סתום וגורם לבעיות אצל השני. אם הביוב נע לאט ומתגרגר, או אם יש צחנת מים מאחור, זה יכול להיות סימן לצינור ביוב חסום. אם אתה רואה שהניקוז השני בקומה הראשונה מתחיל לרוץ לאט, זה יכול להיות כמעט גודש, ואם המצב יחמיר, הניקוז השני עלול להיות מושפע.

אם מים מברז או מנקז מחוברים לקו ביוב ויש סתימה בקו הביוב שמאחורי הנקזים השונים בביתכם

המים ינסו לצאת מהגוש ולהיסתם. אתה יכול בסופו של דבר עם שירותים סמוקים וגיבוי מים באמבטיה, במקלחת או בניקוז הרצפה שלך. מים הזורמים ממכונת הכביסה עלולים לגרום לשטיפת שירותים ולנפילה לאמבטיה או למקלחת, מה שמעיד על כך שהנקז סתום.

ניקוז איטי הוא כאשר אביזרי הצנרת שלך מפסיקים להתנקז. זכרו כי הצנרת בביתכם מחוברת לצינור הביוב הסתום בכדי למנוע ניקוז מחוץ לביתכם.

הדבר הראשון שעליך לעשות אם צינור הביוב שלך סתום

הוא לכבות את המים ולא להשתמש בצינורות מים בבית עד להסרת הסתימה כדי שתוכל לבודד את הבעיה. ההשלכות אם זה לא קורה כוללות כמה כיורים, שירותים, ונקזים ואמבטיות שיוצאים מהבית. המשמעות היא שאם יש לכם צינור סתום בשירותים, הפסיקו להשתמש בשירותים עד שתוכלו לפתור את הבעיה.

לדוגמא

אם אתה שוטף את האסלה, מים עשויים להופיע באמבטיה או במקלחת שלך. אם אתה מפעיל את מכונת הכביסה שלך, הכיור יכול לעלות על גדותיו. סתימות ראשיות יכולות למנוע מהביוב שלך לתפקד כראוי, ועלולות להיות לך תגובות מוזרות כאשר אתה משתמש במערכת התברואה שלך.

המשמעות

היא שסביר להניח שתיתקל בחסימות מרובות ברבים מהנקזים והשירותים שלך. זו אחת הסיבות העיקריות לכך שיש לשים לב לנושא זה על מנת למנוע מילוי חוזר של מים. בעיה נוספת היא בור ספיגה שבור, סתימה באזור הניקוז או סדק בצינור הראשי.

אם אתה מבחין כי מים מצטברים במקומות אקראיים בעת שימוש בברזי מים

ייתכן שיש סתימה בצינור הצינור הראשי. אם צינורות הביוב העיקריים של ביתכם סתומים, ביוב וביוב היושב בצנרת יכולים להימלט. ניקוי ביוב יכול לעזור לכם להימנע מנזקי רכוש בביתכם וזרימת הביוב, להימנע מבעיות נוספות בעיר ולתחזק את מערכת הביוב שלכם, במיוחד אם אתם באזורים הכפריים.

כפי שאתה יכול לראות, קו ביוב ראשי חסום אומר שהביוב שמנסה לצאת מביתך נאלץ לביוב אחר. בשל הצינור החסום, שפכים אינם נכנסים למערכת הביוב הציבורית.