מתנות אישיות של חברות כגון מזכרות, קישוטי עץ, זריקות צמר נעימות ולוגואים מראות את הערכתך ומקדמות את המותג שלך. עם השילוב הנכון בין פונקציונאליות וסגנון, מתנות המותג שלך יצדיקו הנהנות וחיוכים להערכה וכן שבחים בולטים ברשתות החברתיות. הלקוחות שלך בהחלט יפקחו עליך כאשר יקבלו עט מדריך מותאם אישית וערכת כתיבה ביום כתב היד הלאומי.

תחשוב מחוץ לקופסה ותהיה יצירתי עם מתנות המותג שלך

הפוך את הצוות שלך או את הלקוחות שלך למיוחדים עם רעיונות למתנות המבטאים את הכרת התודה שלך. הראה לעובד, עובדים חדשים, לקוחות או לקוחות העובדים מהבית שמערכת מותג או קבוצה חשובה לך.
למידע מורחב בתחום של מתנות ממותגות לעסקים עליך לגשת לאתר giveaway.co.il

להלן 20 מתנות הפרימיום הטובות ביותר שתוכל לשלוח בשנת 2020

כדי לקחת את המותג הארגוני שלך לשלב הבא. כאשר בוחנים רעיונות למתנות לעסק שלכם, הם יכולים להיות דרך חסכונית לשפר את הקשרים עם העובדים והלקוחות שלכם. להלן רשימת עשרת הרעיונות המובילים למתנות ארגוניות שיעזרו לך למצוא את המתנה המתאימה לארגון ולתקציב הנמען שלך.

20 מתנות הפרימיום הטובות ביותר שתוכל לשלוח בשנת 2020 לא רק יגרום לעובדים שלך להרגיש מוערכים וללקוחות שלך להרגיש מוערכים

אלא שהם גם יציגו את המותג שלך בצורה ברורה, מקצועית והכי חשוב , בלתי נשכח. בין אם אתם מחפשים מתנת ניהול אלגנטית להציג בפני שותף עסקי או להכיר בעובד, יש לנו מומחיות במוצרי יוקרה שיעזרו לכם.

רבים מפריטי המתנה שלנו הם בגודל אחד שמתאים לכולם, כולל מכולות, זריקות ופריטים רבים לקידום מכירות. אתה בוודאי תמצא את מתנת המבצע המושלמת מאתנו במסיבת החג או היריד הבא שלך.

התאם אישית את שם החברה והלוגו שלך עם מתנות מותאמות אישית בצורה מתחשבת להראות את הערכת החברה שלך

אופציה מצוינת לרעיונות למתנות עסקים לחג המולד או מתנות ארגוניות באופן כללי היא הנפקת תעודות תוכנית המאפשרות לעובדים שלכם לרכוש עבורם לוגו ובגדים. החנות המקוונת שלנו מותאמת אישית למתנות ארגוניות בהתאם לתקציב שלך כך שתוכל להוציא כמה שיותר כדי לרכוש רעיונות עסקיים ללקוחות, מתנות ארגוניות לעובדים ומתנות מותג לירידים.

קידום המתנה המעולה הארגוני הזה מגיע כולל אריזת מתנה מיוחדת

הלוגו הייחודי שלך והודעת תודה מתחשבת. הנציגים והאמנים המנוסים שלנו מוכנים לעזור לך לבחור את מתנת המנהלים המושלמת בהתאמה אישית ולספק לך הדפס אמנותי משלך על המתנה האיכותית שלך. הצוות שלנו שואף לספק לך מוצרים בהתאמה אישית בזמן לאירוע המיוחד שלך.

אם אתה קונה משהו דרך הקישורים שלנו, נוכל להרוויח כסף כשותף שותף. חלקם מגיעים מהסטארט -אפים האהובים עלינו, אחרים נמצאים במרחק קליקים מאמזון.

מוצרים נהדרים ושירות לקוחות מעולה הם כמובן התשובה למתנות

על ידי שמירה על מתנות ביחס להוצאות של לקוח או חברה, אתה יכול להבטיח שאף אחד לא מרגיש בנוח עם מתנה. תחשוב מה האלוף שלך אוהב לעשות או שיש לו תחביב, וקבל מתנות שהגיוניות לו.

חגגו את העובדים היקרים שלכם על ידי העניקו להם מתנה אישית להודות להם על שירותיהם. הפוך את קידום המדיה החברתי הבא שלך לעסק מותאם אישית. קדם תחרות או תן מתנה שעולה לך פחות מ -5 $.

בין אם זה מספר ההפניות החדשות

האחוז שברצונך לצמצם את מחזור העובדים או כמות העסקים החדשים של לקוחות, התאם את המתנות הארגוניות שלך למטרות שלך. אתה יכול לחלק תקציב מתנה סביר על ידי עבודה על לוח השנה הארגוני שלך, התאריך שבו תרצה שיהיה לך זמן להכרה מיידית, כמה אתה רוצה להוציא על חיזוק קשרי לקוחות וכיצד אתה מתכנן לזהות אבני דרך של העובדים בכדי להישאר עד כדי כך. תַאֲרִיך.

הסקר מצא כי הסכום הנכון עבור מתנות עסקיות נע בין 50 ל -150 דולר ביחס לתקציב למתנות עסקיות

כאשר מתנות המיועדות לסמנכ"ל C-Suite ואלו בעלות ערך ללקוחות נוטות אל הספקטרום העליון , בעוד שאחרים נוטים לכיוון הספקטרום התחתון. ג'נינגס מציין כי למעט כרטיסי מתנה, שלדעתו אינם הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים, הערך המשוער של מתנות עסקיות ומגוון המתנות הנכון תלוי ברמת ארגון האנשים ובחשיבות הקשר העסקי.

למתנה עסקית משמעותית ומשמעותית יכולה להיות השפעה עמוקה על תחושות הנמען כלפי הנמען וחברתו

אם המתנה מכילה את לוגו החברה, המתנה העסקית הרצויה עלולה לגרום לנמען להרגיש פחות מוערך, וכתוצאה מכך שביעות רצון נמוכה יותר. מטרת המתנה היא מעבר להכרה בהערכה ויכולה לשמש ככלי שיווקי למשוך עסקים חדשים.

תקופת החגים היא זמן פופולרי לרכישת מתנות ארגוניות לעובדים וללקוחות. מתנה ארגונית ייחודית יכולה להיות גם מתנת הפתעה לשנה החדשה כדי להוביל שנת צמיחה עבור הלקוחות והעובדים שלך כאשר הם פחות מצפים לכך והם יעשו רושם גדול.

למשל, נסה להעניק ללקוחותיך מתנת חברה ליום הולדתם או יום השנה לחברה. עונת השיא של העסק שלך היא גם זמן טוב להפיץ מתנות ארגוניות לעובדים כדי להראות את הערכתך על עבודתם הקשה בזמנים עמוסים.

המתנות האלה נועדו להראות ללקוחות שלך שאכפת לך מהעסק שלהם במשך 12 חודשים

לא רק מהסקירה השנתית שלהם. מי ששולח מתנות בדצמבר נמנע מלהיעלם בתוך קהל בחדר ההפסקות עם סלי מתנה בצלופן. אתה יכול לסקור את המתנות הבאות ולתת את היסודות וכמה מתנות ללקוח שנכשלו כדי לפקוח עליך ועל הלקוחות שלך לאורך כל השנה.