מקרן ומסך להשכרה

אנחנו הספק המקצועי המנוסה ביותר של השכרת מקרנים ומסכים להקרנה

מאז 2002 אנו מייצרים אירועי קולנוע בחוץ ומשכירים מסכי קולנוע חיצוניים לסרטי פופ-אפ מהדרום עד המרכז. בנוסף לסדרת הקיץ השנתית שלנו, הפקנו מאז 1997 אירועי קולנוע, וידאו ומוסיקה בניו יורק וגאים במחויבות שלנו להצגה איכותית.

אנו מציעים מגוון רחב של שירותי השכרת ציוד לאירועים, החל מציוד הגברה ותאורה, מקרן ומסך להשכרה, שיווק ויחסי ציבור ועד ניהול מזומנים. יש לנו מחירים תחרותיים, מבחר רחב של ציוד וידאו ושמע חדש ואיכותי, משלוח חסכוני ותמיכה טכנית לאירוע שלכם.

בכל מסך ומקרן יש אופציה להשכיר מערכת הגברה

נגן DVD, מקרן ומסך קולנוע. אנו מציעים גם שירותי תקליטורי שמע לאספקת מוסיקה להקרנת סרטים. עם אחד ממסכי הקולנוע החיצוניים המתנפחים או הקולנועיים החיצוניים שלנו, תוכלו לברוח מחוויית הסרט שבחרתם, ותוכלו לבחור את הסרט, חטיפים, שתייה וזמן הסרט.

גודל המסך חשוב מכיוון ש- AB רוצה לוודא כי האורחים שלכם יכולים לראות את גודל התמונה שלכם. טלוויזיה ביתית גדולה צריכה להיות בטווח האלכסוני של 50-60 אינץ '.

המקרנים שאנו מציעים בעוצמת הארה של 4,000 לומן ומקרינים את כל טווח ההגדרות הגבוהות

אם האירוע שלכם הוא ורד או אירוע חוץ אחר, ישנם מקרנים שתוכלו לשכור עם 4000 לומן ומעלה. בנוסף למקרני סרטים, אנו מציעים גם מערכות מקרן להשכרה ורמקולים וכן נגני DVD.

כל המכשירים המסופקים על ידי עובדינו הם חלק משירות המשלוחים שלנו

אותו אנו מפרקים עבורך לאחר האיסוף. אינך מחויב לעשות דבר מלבד להורות לנו אם ברצונך שהמסך ימוקם כפי שאתה רוצה שיהיה. אנו מכבדים שתרצה לסרב לעוגיות אלה ולהימנע מלבקש ממך לאפשר לנו לאחסן עוגיות אלה אם הן מסורבות.

DBO-EVENTS מציע מסכי קולנוע מתנפחים לעד 12 הקרנות בחוץ והשכרת מקרנים

אידיאלי לסרטים, משחקי וידאו, קליפים, תמונות חתונה, מצגות שקופיות, משחקי כדורגל ועוד. מסכים מתנפחים בכל הגדלים, הקרנת HD, מגוון רחב של מערכות סאונד ואספקת חשמל ניידת.

זה לא מוגבל לאירועים בחיק הטבע

אלא ניתן להביא אותו גם לחדרי כושר ולתיאטראות הרצאות למופעים מקורה. השכרת מסיבות ליצנים אוהבת שיהיה להם מתקן סוהר להשכרת מסכי סרטים מתנפחים בחוץ. השכרת מסך מתנפח לסרטים בחוץ – אנחנו כאן כי עדיף ללכת לסרט חוץ.

התקנים אחרים שאינם מופיעים בפרטי החבילה שלנו

כגון תקליטורי DVD, קונסולות משחקי וידאו, מחשבים ניידים ותיבות DirecTV. אנו משתדלים לבצע את כל החיבורים הדרושים למכשירים כגון מסכי סרטים ומקרנים, אך לא ניתן להבטיח זאת. כדי להגן על כל המעורבים באירועים שלנו, הוסף את הפריט המושלם לעגלת הקניות שלך, המשך בקניות והמשיך לקופה.

DBO השכרת ציוד למסיבות וסרטים

היא המקור העיקרי שלכם להשכרת סרטים בחצר האחורית. היא המפיצה הגדולה ביותר של מסכי הקולנוע באזור הדרום השפלה והמרכז. מי שמחפש השכרת מסך מקרן לא צריך לחפש יותר.

ברוך הבא לערב סרטים מכוכב עם חברת השכרת ציוד אירועים בחוץ המקצועית וחברת הקולנוע החיצונית. הינה החברה הפופולרית ביותר להשכרת סרטים בחוץ.

כשמחפשים מסך קולנוע חיצוני

חשוב לשכור אותו מחברה שיש לה רקורד מוכח של ביקורות והמלצות על מנת לאבטח אותה. אמנם בשנים האחרונות קשה יותר למצוא סרטי דרייב אין, אך הגעגוע לסרטים בקיץ נותר.

לקחתי סיכון עצום והפסקתי את עבודתי אחרי 13 שנים לפתיחת עסק קולנוע חיצוני משלי. אחד הלקוחות הראשונים שלי היה המעסיק לשעבר והם הפכו לחסות לאירועים שלנו.

רעיונות שיווקיים טריים המהנים לכל המשפחה ומטפחים תחושה של קהילה. 3 הקופים המתנפחים פועלים מאז 2013 וההזמנה שלך תעזור להם לשגשג.