מבוא: מהם שירותי מחשוב ענן?

מחשוב ענן הוא סוג של מחשוב מבוסס אינטרנט המספק משאבי עיבוד ונתונים משותפים למחשבים ולהתקנים אחרים לפי דרישה.

ניתן לחלק את שירותי הענן לארבע קטגוריות: תוכנה כשירות (SaaS), פלטפורמה כשירות (PaaS), תשתית כשירות (IaaS) ומיקור חוץ של תהליכים עסקיים (BPO).

תוכנה כשירות: אלו יישומים המועברים דרך האינטרנט. המשתמש אינו חייב להתקין תוכנה או חומרה כדי להשתמש בהם. הגישה אליהם מתבצעת דרך דפדפן האינטרנט, למשל Google Apps, Office 365 וכו'.

פלטפורמה כשירות: אלו הן פלטפורמות המספקות למפתחים כלים וממשקי API לפתח תוכנה משלהם מבלי לדאוג לניהול החומרה או תשתית התוכנה הבסיסית. זה המקום שבו תרצו

מחשוב ענן הוא סוג של שירותי IT המאפשרים למשתמש לאחסן, לגשת ולעבד נתונים או תוכנות דרך האינטרנט. שירותי ענן, לעומת זאת, הם מונח גג לכל סוגי שירותי מחשוב הענן.

ספקי שירותי ענן מציעים סוגים שונים של שירותי ענן ללקוחותיהם. הפופולריים שבהם הם IaaS (תשתית כשירות), PaaS (פלטפורמה כשירות) ו-SaaS (תוכנה כשירות).

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ספקי שירותי ענן לעסק שלהם. אלה כוללים: תאימות תוכנה, מודל תמחור, מדרגיות ואבטחה בין היתר.

הקדמה: מדוע כדאי לך לדאוג מטכנולוגיית מחשוב ענן

מחשוב ענן הוא טכנולוגיה ששינתה את הדרך בה אנו עושים עסקים. זה מכונה לעתים קרובות "הדבר הגדול הבא" שישבש עסקים ותעשיות.

חברות מעבירות את עומסי העבודה שלהן לענן מכיוון שהוא מספק גמישות, חיסכון בעלויות ומדרגיות. חברות מסוגלות להתמקד בליבת העסק שלהן ולא לדאוג לניהול תשתיות.

שירותי ענן מספקים מגוון רחב של יתרונות לחברות, אך הם גם באים עם סיכונים ואתגרי אבטחה. אז איך תדעו איזה שירות ענן מתאים לחברה שלכם? ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירותי ענן עבור החברה שלך, ולכן חשוב לשקול את כל האפשרויות שלך לפני קבלת החלטה.

מחשוב ענן הוא טכנולוגיה חדשה יחסית שיש לה פוטנציאל לשפר עסקים. אבל זה גם מגיע עם סט משלו של סיכונים ואתגרים. מדריך זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת לגבי אופן השימוש במחשוב ענן בעסק שלך.

מחשוב ענן הוא סוג של טכנולוגיית מחשב מבוססת אינטרנט לפי דרישה המספקת משאבים, תוכנות ומידע משותפים למחשבים ולהתקנים אחרים לפי דרישה. מחשוב ענן הוא סוג של עיבוד מבוזר מקביל שבו ניתן לגשת לנתונים מכל מכשיר המחובר לאינטרנט.

ספקי מחשוב ענן מציעים סוגים שונים של שירותים כולל תשתית כשירות (IaaS), פלטפורמה כשירות (PaaS) ותוכנה כשירות (SaaS). IaaS מציעה מופעי מכונות וירטואליות שמתארחות מרחוק, PaaS מציעה כלים לפיתוח יישומים,

מה לשקול בעת בחירת שירותי ענן לעסק שלך

בחירת ספק שירותי הענן המתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון, וקל לטעות. להלן כמה מהגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ספק שירותי ענן.

1) עלות:

הדבר הראשון שאתה צריך לשקול הוא מה התקציב שלך. אם אתה מחפש משהו במחיר סביר, אז אתה צריך לגלות אילו ספקים מציעים תמחור שמתאים לתקציב שלך.

2) אחסון:

כמה שטח אחסון אתה צריך? ייתכן שלא תזדקק לכמות שטח אחסון אם אין לך הרבה עובדים או אם החברה שלך לא מייצרת הרבה תוכן על בסיס יומי. עם זאת, אם זה לא המקרה, אז חשוב שתבחרו באפשרות שמציעה מספיק

בחירת שירות הענן המתאים לעסק שלך היא משימה קשה. אתה צריך לקחת בחשבון גורמים רבים כמו דרישות גיבוי ואחסון, האם אתה מחפש יותר תשתית או פחות?

שירותי ענן חובה:
למידע נוסף בנושא של חברת מחשוב מומלץ לבקר באתר erg.co.il

– דרישות גיבוי ואחסון: הדבר הראשון שתצטרך לשקול הוא כמה הגנת נתונים אתה צריך. אם אתה מנהל עסק שעוסק בנתונים רגישים, אז חשוב שיהיה לך גיבויים למקרי חירום.

– תשתית: גורם נוסף שצריך לחשוב עליו הוא כמה תשתית צריכה החברה שלך. אם אתה עסק קטן עם רק כמה עובדים, ייתכן שזו לא בעיה עבורך. אבל אם אתה מנהל עסק גדול עם מאות עובדים, אז חשוב שתהיה מספיק תשתית במקום כדי שהשירות