איתור נזילות מים

באמצעות מצלמה גמישה המוזנת בצינורות שלך, תרמו פרו יכולה לבדוק את החלק הפנימי של הצינורות שלך לאיתור נזק. חפירה וקידוח – השתמש במקדחה כדי לחפור מקדחה בקיר או ברצפה שלך כדי לאתר את מיקום הנזילה. בשיטת החפירה והקידוח הטכנאי שלנו יגלה שטח פתוח ללא נזקי שיטפון כדי לבדוק את מערכת האינסטלציה שלך.

תרמו פרו אינסטלציה מציעים איתור נזילות מים לכל לקוחותינו. האם חברת האינסטלציה היחידה במדינת ישראל מציעה שירות זה ללקוחותינו.

איתור נזילות מבצעים רק ע"י תרמו פרו

תרמו פרו מגיעה עם כל הציוד הדרוש לאיתור נזילות מים. ברגע שהמים נמצאים במערכת הוא מפעיל את כל האמצעים על מנת לגלות את מיקום הנזילה. כאשר צינור המים נמצא, תרמו פרו משתמשת במכשיר האזנה מיוחד כדי לשמוע את האוויר בורח מהצינור ולאתר את המקום בו הנזילה.

אם אינך רואה סימנים פיזיים ברורים של נזילת מים או שאתה חושד שיש לך כזה, פעל לפי ההוראות הפשוטות כדי לאתר נזילת מים עם מדי המים שלך, אם לא מצאת התקשר עכשיו לתרמו פרו

נזילות מים יכולות לא רק לגרום לעליית חשבון המים שלכם

אלא שלמרות הבעיה הברורה שלהן, הן עלולות לפגוע גם בביתכם. נזילה יכולה להתרחש בכל צינור שמספק את המים שנכנסים לביתך, אך זה יכול לקרות גם בצינור שמוביל ביוב מחוץ לבית. מערכות צנרת מוסתרות לעיתים קרובות בקירות ביתך ולעיתים קרובות כה עמוקות עד כי קל להתעלם ממה שקורה בתוכם.

מציאת נזילות מתקדמת בעזרת תרמו פרו

היא בעדיפות גבוהה שכן חשוב להימנע מפגיעה ברכוש שלך או מבעיות נוספות. עקוב אחר הצעדים שלנו לגורמים אפשריים לדליפות מים בבית, כיצד לבדוק נזילות ללא הרס, כיצד לא לתקן אותן, מתי להזמין את תרמו פרו האינסטלטור וכמה לתקן. איתור נזילות הוא תהליך שמתחיל בבדיקה לאיתור סימנים ברורים של נזילות מים.

כשחושבים על מתקנים סניטריים ונזילות מים

רוב האנשים נוטים לדמיין מים שוצפים מתוך צינור, כיור או שירותים צפופים. באזורים קטנים של צינורות, נוצר לחץ מים לאורך זמן עד שגורמים לחורים קטנים בצנרת שמשם דולפים המים לקירות הבית או הרצפה. נזילות אלו עשויות להיות קטנות, אך כמויות אדירות של מים יכולות לדלוף לאורך ימים, שבועות ואפילו חודשים, מה שמעלה את חשבונות המים באופן אסטרונומי.

תרמו פרו: "נזילות צנרת או מים יכולות להתרחש ללא אזהרה ועשויות להיות מוסתרות על ידי קירות"

אמבטיות, לוחות בטון או רצפות. בדרך כלל המים גורמים לעובש או עובש על השטיח או חלודה על הרצפה, מחבתות או חלקי מתכת אחרים. אם דליפת המים נמצאת במערכת חשמל, היא עלולה להוביל לקצר חשמלי או לנזק אחר שקשה לגלות ולתקן.

בעזרת ידע והוראות בסיסי, באפשרותך לבצע תיקונים בכדי למנוע דליפת מערכת התברואה שלך. בנוסף להתקנה, אינסטלטורים יודעים גם להתקין צינורות ביוב ללא הרס, תיקון מרזבים, פתחי אוורור, וצינורות המנקזים ביוב.

תיקון מרזבים
תיקון מרזבים בעזרת תרמו פרו

בעוד אינסטלטורים מבצעים תיקונים במערכות אינסטלציה

הסיבה העיקרית שאנשים מבלבלים בין אינסטלטורים לבין מומחים היא לאתר נזילות. מומחים לאיתור נזילות כדוגמת תרמו פרו הם בעלי ידע נרחב בתפקוד מערכות התברואה ועומדים לרשותם כלים מיוחדים לאיתור נזילות נסתרות. כלים ספציפיים לתעשייה מסייעים למומחים לגילוי נזילות להגדיר נקודות דליפה בדיוק רב.

מומחים בבדיקות נזילות מעסיקים בעלי מלאכה מקצועיים לתקן צנרת, קירות ואזורי תיקון המשתלבים עם החומרים שמסביב. חלק מהתיקונים ידרשו הסרת ריצוף בטון כדי לפתור את הבעיה.

נזילות רבות אינן נראות בעין בלתי מזוינת כאשר הן מתרחשות. אם התפר ברכב נמוך, זה לא צריך להיות דאגה. שירות איתור נזילות ימצא את הבעיה, ינקוט בפעולות להגבלת הנזק וימנע מכספיכם לרדת לטמיון.

תרמו פרו אינסטלציה מיומנת במציאת נזילות שקשה למצוא ומתן פתרונות יעילים ויעילים לתיקון נזילות

כך שלא תצטרכו לדאוג לנזק נוסף לרכוש שלכם. אנו יודעים כיצד לספק כלים ומוצרים לתיקון נזילות במהירות וביעילות. תרמו פרו אמורה לתקן נזילות מים לאחר עובש, עובש ושטיחים לחים.

נזילות מים יכולות להתרחש ממספר סיבות, החל משורשי עצים הגדלים בצינורות ביסודכם וכלה בצנרת גרועה. החל מלוחות בטון ועד יסודות, נזילות עלולות לגרום להרס אדיר לבית או לעסק אם לא נבדק.

תרמו פרו אינסטלציה – זה כל מה שאתה צריך

הוא המומחה המקומי שלך לתיקון נזילות מים עם ניסיון באיתור ותיקון דליפות מים מסוג זה. אם עודף לחות מחמיר את איכות האוויר בביתך ואתה מריח ריחות מעופשים או חריפים אחרים, התקשר מיד למומחים שלנו. ענית על כל השאלות שיש לך כיצד להתמודד עם נזילות מים.

צינורות שדולפים בביתכם או בעסק יכולים להוות מטרד לתיקון, ונזילה בכביש עלולה להוביל לבעיות גדולות עוד יותר עם נזקי מים, עובש ועובש.

אנו מספקים שירותי זיהוי ותיקון נזילות מים מוסמכים לבתים ולעסקים. אצלנו כחברת אינסטלציה המורשית על ידי המדינה, אנו בתרמו פרו מציעים שירותי תיקון או החלפה של כלים סניטריים.