חנות זו באפר ווסט סייד מוכרת עתיקות ומתנות אחרות כעסק במשך יותר מ -30 שנה. החוש האסתטי אינו ניתן לטעות, והחנות מתמחה במתנות סחר הוגן בדגש על יהדות, עם Buy the Best of Israel אוסף פריטים חדשים בעבודת יד לילדים ולמבוגרים עם מוגבלויות התפתחותיות, פיזיות ורגשיות וקהילות מוחלשות של כל האמונות והעדות בישראל. במבט על קטלוג ה- Givingift, קערות ונרות קרמיקה יפים מסטות הבוטיק ליהדות ושמן זית נראים כמו מתנות חג מולד מקסימות, אך אם תצלול קצת יותר לעומק, תמצא דבר נהדר מאחורי חזית האתר.

על פי סקר שנערך במרץ על ידי איגוד לשכות המסחר הישראלי

66% עד 90% מהחברות במגזרים שונים (מזון, נדל"ן, ייעוץ, שירותי עסקים, אלקטרוניקה ואירוח) מחלקים שוברי מתנה, 17% מחלקים מוצרי בית ו -17% הנותרים מחלקים סלי מתנה לעובדיהם. מתנות חג לעובדים בראש השנה ובפסח (שי לחג בעברית) הם חלק מתרבות הארגון הישראלית ומאחלים לשנה טובה (שנה טובה).

המעסיקים צפויים להעניק לעובדיהם מתנות מדי שנה בפסח ובראש השנה

מתנות חג המולד לעובדים הן דברים מהנים שמתאימים לאירועים מיוחדים וחגים שנתיים. בכל הנוגע למתנות חג המולד, הצוות מחייך ומייצר פריטים שהייתם רוצים לראות לא עטופים במסיבת חג המולד.

סל מתנה לעובדים הוא חבילת בחירת מתנות המשולבת ליצירת מתנת על. מתנות קיץ לעובדים הן דברים שעוזרים להם ליהנות מהזמן החם ביותר בשנה. מתנות עובדים היברידיות הן דברים התומכים באווירת העבודה.

חברת דבורת סוואנה

היא ספקית דבש גורמה המוכרת מגוון חבילות דבש מלאכותי, כולל מספר אריזות זן. אנו אוהבים את צלחות הנירוסטה והזכוכית עם "שנה אומטוקה" (שנה טובה, עברית לראש השנה) על צלחות התפוחים והדבש ועיצובים של רימונים זמינים באדום, כחול ואפור.

העניקו למשפחתכם

חבריכם ושותפיכם העסקים בישראל ובמדינות אחרות סל מתנה כשר להפליא ואיחלו להם שאנה טובה. השנה החדשה מביאה לך ולאהוביך רגעים מתוקים של אושר, אהבה ובריאות. תן לה כרטיס חשיפה (הידוע גם בשם כרטיס מוזר) בחג זה, כך שאהוביה יוכלו לחיות מחדש את ימי הזוהר ללא הפרעות של מכשירי iPhone ו- Wi-Fi.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות מתנות ראש השנה לעובדי החברה ומתנות לראש השנה עליך להעיף מבט ב- logogift.co.il

בעוד יותר מחודש לפני ראש השנה

מחלקות הנהלת החשבונות של חברות ישראליות, משרדי ממשלה ונותני שירותים מתכוננים למסורת הקדושה של מתנות לשנה החדשה שיינתנו לעובדים כבונוסים. על פי סקר, שלושה מיליון עובדים ישראלים מחוננים לפני החג, המהווים 75 אחוזים מכלל העובדים במשק.

מהסקר עולה כי העובדים רואים במתנה השתקפות של כמה החברה מעריכה את עבודתם

כמתנת הערכה צוות ייחודית לעובדים היברידיים, מתנה זו תעזור להרגיע אותם לאחר יום עמוס ומלחיץ בעבודה. מתנה זו לעובדים החדשים תעזור למעסיקים להדביק את הרושם הראשון ולפתח ולעסוק חברי צוות חדשים.

מיוצר משקי קמח ומגבות תה מודפסות עם מסר בצהוב בוהק, יצירת אמנות זו היא בד שימושי שניתן להשתמש בו לכיסוי חלה, כלים יבשים, אריזת מתנות ועוד מטרות רבות אחרות.

החג מציע סלי מתנה עם מאכלים מסורתיים

דבש, ממתקים, יין ופריטי מתנה אופייניים אחרים, לרבות מוצרי בית, מצעים ומכשירי חשמל קטנים. מי שמחלק מתנות מוציא בממוצע 355 שקלים, לעומת 100 בשנים קודמות. כספי מועצת העובדים משלמים עבור פעילות מועצות העובדים במהלך חג הפסח ומוצגים בפני הגמלאים על ידי בנק ישראל (BOI) כמתנות ראש השנה וחג הפסח.

בכדי לבדוק פרטים נוספים אודות מתנות ראש השנה לעובדי החברה ומוצרי פרסום נא להעיף מבט ב- logogift.co.il