לדוגמה, בארה"ב, העלות הממוצעת של השתלות שיניים מתחילה מ-3,000 דולר, בעוד בפולין – מ-600 דולר. בארה"ב עלות השתלת שיניים נעה בין 3,000 ל-5,000 דולר ארה"ב, בעוד שבפולין היא נעה בין 3,000 ל-5,000 דולר ארה"ב. העלות הממוצעת במדינות רבות אחרות היא 400-700 דולר ארה"ב. גורמים רבים מביאים להורדת עלויות השתלות שיניים במדינות שונות. בשל עלויות עבודה נמוכות יותר, מדינות כמו מקסיקו או קוסטה ריקה יכולות בדרך כלל לספק שירותי השתלות שיניים במחירים נמוכים יותר.

עלויות עבודה נמוכות יותר אינן הסיבה היחידה מדוע מסים נוטים להיות נמוכים יותר הודות לשירותי תיירות שיניים אלה

במדינות רבות בעולם, רופאים שהוכשרו עם רופאים אמריקאים או אירופאים מנצלים את המצב הזה כדי להציע טיפולים סבירים בתוכניות תיירות שיניים. למדינות כמו טורקיה והונגריה יש מתקני שיניים מצוינים, ומכיוון שיוקר המחיה והשכר נמוכים יותר מאשר בבריטניה, הם יכולים לעשות זאת במחירים פנטסטיים.

בטיפולי שיניים

מטופלים יכולים לחסוך אלפי דולרים על ידי ביקור אצל רופא שיניים בחו"ל, אפילו עם הוצאות נסיעה ולינה. על ידי חיסכון רב של כסף, תוכלו לקבל טיפול שיניים מקצועי ולבלות חופשה קצרה בחוף פרדייז. צפו למרפאות שיניים מדהימות עם רופאי שיניים מיומנים היטב, והמחיר הוא רק חלק קטן מהמחיר שאתם משלמים בבריטניה.

מרפאות השיניים הטובות ביותר ממוקמות בערים מודרניות ברחבי המדינה

כמו אנטליה, איסטנבול, אנקרה ואיזמיר. טורקיה, פולין, הונגריה ומקסיקו הן היעדים הפופולריים ביותר לטיפולי שיניים, עם אישורים ותעודות בינלאומיות, טכנולוגיה מודרנית וחומרים איכותיים.

היה סמוך ובטוח שהעלות הנמוכה יותר של טיפולי שיניים במדינות כמו מקסיקו

קוסטה ריקה ותאילנד אינה משקפת חומרים, ציוד או הכשרה גרועים. במילים פשוטות, זה זול יותר, ורוב רופאי השיניים העובדים בחו"ל מציעים טיפול מצוין שדומה או טוב יותר ממה שהייתם מקבלים בבית. נסיעה למדינה אחרת להשתלת שיניים זולה עשויה להיראות אטרקטיבית בהתחלה, אך בטווח הארוך היא הרבה יותר בטוחה וזולה מאשר לבצע את ההליך על ידי רופא שיניים אמריקאי מנוסה.

עם קצת מאמץ ובחירת המבנה הנכון

בחירת המדינה בה יהיו השתלים הדנטליים שלך יכולה לעזור לך לחסוך הרבה. אם תרצה לבצע את הליך השיניים שלך במדינה אחרת, הנה 7 מהאפשרויות הטובות ביותר. אין פרטים ומחירים לרפואת שיניים בארצנו. מדורג במקום הראשון בקוסטה ריקה עבור עבודת שיניים זולה ומלא את טופס יצירת הקשר כדי לקבל עזרה בתכנון טיול השיניים שלך לקוסטה ריקה.

כ-800,000 אמריקאים נוסעים לחו"ל מדי שנה לטיפולי שיניים

כולל קניית ציפוי ושתלים בחו"ל במקסיקו ובקוסטה ריקה, כך שאתה בהחלט לא לבד לחשוב על זה. תיירות שיניים היא תוצאה של מחירים מרקיעי שחקים תכופים במערב שאנשים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם; במקום זאת, הם פונים למרפאות בחו"ל לקבלת שירותי בריאות במחיר סביר והשתלות שיניים במחירים סבירים.

הצוות הרפואי של Bookimed זיהה את המדינות הללו כיעדים העיקריים להשתלת שיניים בשל אחוזי ההצלחה הגבוהים

החומרים האיכותיים שבהם נעשה שימוש והמחירים הנמוכים. עם זאת, בשל המוזרויות של מדיניות התמחור וההכנסה הממוצעת של האזרחים, עלות המפעל יכולה להשתנות באופן משמעותי ממדינה למדינה. במדינות רבות השתלים זולים הרבה יותר מאשר בארצות הברית. כמובן, מקומות כמו פולין ($480) והונגריה ($506) מציעים שירותי השתלה זולים בהרבה (והם קרובים כמו ספרד לשווקים כלליים כמו בריטניה, אירלנד וגרמניה).

לדוגמה

זה עולה רק 653 דולר ארה"ב להשיג שתלים דנטליים בספרד, שהוא זול יותר או שווה ערך לאלו שבמקסיקו (750 דולר ארה"ב) וקוסטה ריקה (650 דולר ארה"ב). באירופה עלות שתל בודד עומדת על כ-2,000 יורו, בעוד שבמדינות השכנות הקטנות יותר, בודפשט והונגריה, אותו ניתוח עולה רק 470 יורו. בנוסף לעלויות ההובלה, היא גם המדינה הזולה ביותר לשירותי שיניים במקרים רבים.

עבור אלה שגרים ליד הגבול

מקסיקו היא ללא ספק המדינה הטובה ביותר לתיירות שיניים בגלל עלויות הנסיעה הזולות יותר. מבחינת עלות שירותי שיניים, מדינה זו נחשבת לזולה ביותר בעולם המערבי. במדינות כמו ארצות הברית של אמריקה, העלות של טיפולי שיניים עבור רוב המשפחות בעלות הכנסה בינונית היא גבוהה לאין ערוך. למרות שבהחלט תמצאו השתלות שיניים זולות יותר במדינות כמו קוסטה ריקה, מקסיקו ותאילנד, יש כמה בעיות ביציאה מהארץ לצורך השתלות שיניים.

תיירים מצפון אמריקה בדרך כלל מבקרים בהונגריה רק כאשר הם זקוקים לשירותי שיניים נרחבים

מכיוון שעלויות הטיסה יכולות לקזז כל חיסכון מניתוח קל. ישנן מרפאות שיניים מהשורה הראשונה ואתרי נופש יוקרתיים בקרבת ערים כמו קנקון וטיחואנה, כך שתוכלו לחסוך בעלויות הטיפול ולבלות אותן על החוף בשתיית קוקטיילים. רוב מרפאות השיניים בהונגריה מתמחות במתן טיפולי השתלות שיניים באיכות גבוהה.

המחירים בטורקיה משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו יצרני השתלים, יוקרת המרפאות, הערבויות והציוד המוצע. אם יש לך פה מלא שתלים, אתה יכול לצפות לשלם בין $3,000 ל-$7,000, בעוד שאותו הליך בארה"ב יכול לעלות עד $30,000.

טכנולוגיית שיניים חדישה ומעבדה באתר מציעים שתלים באותו יום. ישנם מספר ניתוחי שיניים בטוחים ומודרניים עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר, שיטות הטיפול והנהלים, משופרים בהתאם לתקנים הבינלאומיים בתחום רפואת השיניים.
למידע נוסף על איפה השתלות השיניים הזולות בעולם והשתלת שיניים בהרדמה מלאה נא לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

הוא מספק טיפולי שיניים ברמה עולמית בשבריר מהעלות של שירותים דומים במדינות כמו ארצות הברית, בריטניה, קנדה ואוסטרליה. זהו אחד ממחירי השיניים הזולים באירופה ואף יכול להתחרות בשירותי שיניים באסיה או בצפון אמריקה.

יש לו יתרונות רבים על פני שתלים מסורתיים, כלומר שהתהליך מהיר וזול יותר. בנוסף, המטופלים יוצאים מהמשרד כשהשיניים שלהם מוכנסות בשתלים, מה שלא ניתן לומר על הרבה סוגי שתלים אחרים.

אם אתה מקבל שתלים בארץ הולדתך

המחיר להחלפת שיניים בסיסית מלאה, הכוללת השתלת שיניים, חיזוק וכתר, הוא בסביבות 1,800 ליש"ט – 2,500 ליש"ט בהתאם לאזור המדינה והנבחר שתל וכתר. אבל אם אתה צריך יותר משתל אחד בלבד, אבל מחליף מספר שיניים, אולי קשת שלמה, העלות הכוללת במדינה שלך יכולה להגיע עד 25,000-30,000 ליש"ט. עם זאת, הממוצע הלאומי בארה"ב עבור סט שלם של שתלים הוא 34,000 דולר. השתלות שיניים מרובות יכולות לעלות לאדם עד 13,500 דולר תמורת תשלום חודשי קטן של 350 דולר.

בהחלפת שתיים עד ארבע שיניים בשתלים באיכות גבוהה

תזדקק לרופא חניכיים מנוסה כמו ד"ר חנוקאי מ-Southland Dental דאגו להבטיח הערכה ותוצאות ארוכות טווח. פולין, קרקוב מרכז שיניים אלבוסדנט ביקור אצל רופא החל מ-$28 העברה קנס 2 סקירות 2 חוות דעת ביקור אצל רופא שתלים מ-$28 ביקורות מידע על המרפאה עוד המרכז לרפואת שיניים Albusdent מתמחה בתיקון שיניים תפקודי ואסתטי. המרפאה מתמחה בהשתלות שיניים, כתרים דנטליים וכירורגיית פה ולסת.

לעוד מידע בתחום של השתלות שיניים מחירים נא לגלוש לאתר dental-clinics.co.il