למטה, תמצאו את מצלמות האבטחה הביתיות הטובות ביותר בכל תת קטגוריות מרכזיות, מפעמוני דלת חכמים ועד לדגמים שעובדים היטב עם פקודות קוליות של Google Assistant, Amazon Alexa ו-Siri. בעוד Wyze מציעה כיום אפשרויות אחסון ענן טובות יותר ותגי מחיר זולים יותר, מצלמת האבטחה הפנימית Nest Cam (חוטית) היא אחת ממצלמות האבטחה הביתיות הטובות ביותר בשוק עבור תומכי Google Assistant. עבור משהו חשוב כמו אבטחת הבית, אתה צריך לקבל מערכת מעקב וידאו באיכות גבוהה המציעה תכונות נהדרות, מקליטת קטעים באיכות גבוהה ומגינה על הפרטיות שלך.

מצלמות אבטחה ביתיות קלות יחסית להתקנה

ולרוב אינך צריך להתקשר עם חברת אבטחה שגובה ממך תשלום חודשי כדי להגדיר ולהפעיל את הכל. בעוד שרוב מצלמות האבטחה האלחוטיות ברמת הצרכן שימושיות מאוד למעקב מזדמן, אם אתה רציני לגבי האבטחה, אנו ממליצים לבדוק את המערכות האיכותיות יותר המחוברות בדרך כלל בביתך וצריכות להיות מותקנות על ידי איש מקצוע. חלק מהמצלמות שהן חלק ממערכות אבטחה גדולות יותר, כמו Vivint Outdoor Camera Pro, דורשות התקנה מקצועית. עם מערכות אבטחה עשה זאת בעצמך כמו Deep Sentinel אתה יכול לחסל את עלויות ההתקנה, אבל פתרון קווי בדרך כלל דורש עלויות התקנה בסביבות $100-$200 למצלמה.
למידע מורחב בתחום של ספייטק ישראל מצלמות אבטחה ואיך בוחרים מצלמות אבטחה לבית? נא לגשת לאתר spytech.co.il

אתה יכול להוציא סכום דומה על מערכת אבטחה ביתית טובה יותר

אבל הם לא מפקחים על המצלמות שלך כמו שה-Deep Sentinel עושה. מחיר הכניסה של מערכת Deep Sentinel Home Security עשוי להיראות גבוה ב-699 דולר (200 דולר יותר מהסקירה הראשונה של המערכת), אך היא כוללת שלוש מצלמות חיצוניות עם שמע דו-כיווני.

הסרטון נראה ברור; ראיית לילה ברורה; ניתן להשתמש ב-Nest Cam Indoor כמכשיר קשר; והוא יוצר אינטראקציה עם תרמוסטטים של Nest וגלאי עשן Nest Protect

כמו גם כמה מכשירי בית חכם של צד שלישי. מצלמות רבות מציעות גם ראיית לילה, שהיא שימושית במיוחד למעקב אבטחה, שכן היא יכולה לצלם תמונות בתאורה חלשה או אפילו בחושך מוחלט, מה שקורה לרוב בבית כשאתה בחוץ בלילה. עם סוג זה של מצלמה, אתה יכול להשתמש במחשב, בסמארטפון או בטאבלט כדי לפקח על הבית שלך מעבר לפינה או ממדינות אחרות, לעזור לשמור על פיקוח הדוק על הבית שלך ולהעניק לך שקט נפשי.

 

מצלמות פנימיות יכולות להיות שימושיות לניטור חדר של ילד

לניטור אנשים שעובדים בבית, או סתם לצפות במה שעושה חיה בזמן שאתה לא. ניתן לרכוש מצלמות אלו בנפרד אם תרצו לנטר חדר, או כחלק ממערכת מעקב מלאה. ניתן להשתמש במצלמות אבטחה אלחוטיות לבית ממגוון סיבות, אבל משימות טיפוסיות עשויות להיות מעקב אחר ילדים, צפייה בתינוק ישן בבית, צפייה במה שעושה חיית המחמד שלך בזמן שאתה בעבודה, או אפילו סתם בדיקה מי נמצא בבית. דלת. מצלמות אבטחה אלחוטיות פועלות דרך חיבור האינטרנט הביתי שלך, מצלמים תמונות ו/או סרטונים (בדרך כלל 30 שניות או פחות) כאשר מזוהה תנועה. מערכות אבטחה אלחוטיות לבית יאחסנו את כל צילומי הווידאו בשרת ענן אליו תוכלו לגשת מכל מקום בעולם ובכל זמן.

ניתן להתקין מצלמות אלחוטיות בכל מקום כל עוד הן יכולות להגיע לאות ה-Wi-Fi של הבית שלך

אם אינך רוצה שיהיה לך מקליט וידאו ברשת מקומית (NVR), פשוט קנה מערכת מעקב וידאו שיכולה להקליט וידאו בכרטיס מיקרו SD או להזרים וידאו לשרת ענן (ראה תמונה למטה). מצלמות מעקב חוטיות בדרך כלל שולחות אות וידאו אמין ומאובטח יותר מכיוון שהן נעות דרך כבל ולא באוויר, אך יכולות לעלות יותר כסף ומאמץ להתקנה מכיוון שהן דורשות חיווט. אם תעשה זאת, אולי תשקול להתקין מצלמות מזויפות זולות (דומות) במקומות נגישים בקלות, ולהסתיר את המצלמות הכי יקרות שלך, כך שאם גנב התעסק במצלמה הגלויה, תשתמש במצלמת אבטחה נסתרת תקלט אותן. .פֶּשַׁע.

בהתחשב בכך שווידאו ממצלמות HD תופס הרבה מקום דיגיטלי

אנו ממליצים ללקוחות להגדיר את המערכת להקלטה רק כאשר מזוהה תנועה באזור המעקב. לדוגמה, אם אתה צריך לפקח על דלתות אחוריות, ייתכן שתרצה מצלמה חיצונית עמידה בפני מזג אוויר עם יכולת PTZ והתראות תנועה. יש הרבה מצלמות אבטחה ומערכות מעקב מעולות לבחירה, עם מצלמות המציעות תקשורת דו-כיוונית, זיהוי תנועה, ראיית לילה, אחסון בענן, התראות חכמות, מעקב מקצועי ווידאו בחדות גבוהה לאיכות וידאו מעולה. אינדיקטור .

אם יש לך או מחפש מצלמת טלוויזיה במעגל סגור

אתה כבר יודע שמצלמות טלוויזיה במעגל סגור באמת יכולות לעזור למנוע פריצות לבית ולהגן על המשפחה והרכוש שלך מפני ונדלים וגנבים. אוקיי, הדבר הראשון שאתם צריכים להחליט הוא איזה סוג של מצלמות אתם צריכים לבית שלכם, אז בואו נצלול לכמה מהפרטים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני רכישת ערכת מצלמות אבטחה. כל השאלות הללו חשובות ויכולות לשמש כהמלצות למיקום מצלמות אבטחה ביתיות, שיעזרו לכם לקבוע את המקומות הטובים ביותר להתקנת מצלמות אבטחה ביתיות. מכיוון שחלק מציוד האבטחה הביתי מתהדר בטכנולוגיה מתקדמת למדי, זה יכול להיות מפתה לרכוש מצלמות המבוססות על הטכנולוגיה שלהם.

אנשים שוכחים לעתים קרובות שמצלמה לא יכולה לזהות מיד את פניו

לוחית הרישוי והבית ממול של מישהו, אלא אם כן יש להם תוכנית היכן למקם את מצלמות האבטחה הביתיות. המצלמה המופעלת על ידי סוללה, הודות לגמישות, קלות ההתקנה ומחירה המשתלם, כבר הפכה לבחירה הראשונה של אנשים לשפר את אבטחת ביתם. ל-Wyze Cam יש גם חריץ מובנה לכרטיס microSD אם אתה צריך אחסון וידאו מקומי במקום להסתמך רק על שירות הענן של Wyze (יש לרכוש כרטיס microSD בנפרד).