שכפול מפתחות לרכב

המאמץ הנוסף לתכנות והכנה יכול להיות כדאי בהשוואה לבקשת מפתח או מכונית רגילה. לאחר שלשירות המפתח שלך יש את המפתח, הוא יכול לתכנת ולחתוך אותו, אך ישנם שני שלבים חשובים הדרושים לפני שניתן יהיה לשבץ מפתח לרכב כפול. ראשית, אם המכונית מבוגרת מספיק כדי לשלוף את הקוד, שירות המפתחות יצטרך לבוא ולשעמם ולהחליף את ההצתה כדי לקבל מפתח.

במקרים מסוימים ייתכן שתצטרך מנעול הצתה חדש או מפתח צילינדר מיצרן הרכב אם המכונית שלך לא מקבלת מפתח משירות מפתחות

מפתחות לרכב חדשים כגון fobs ומפתחות לייזר מחייבים אותך לפנות למנעולן או לסוחר רכב כדי לייצר את המפתח. אתה יכול גם לקחת את מפתחות הרכב שלך לחנות חומרי בניין מקומית ולשכפל אותם במכונה.

שירותי מפתחות חנויות חומרה וסוכנויות רכב

יכולים כולם ליצור עותקים של מפתחות הרכב הבסיסיים. רוב חנויות עשה זאת בעצמך מעתיקות מפתחות בית, אך אינן מעתיקות מפתחות בעלי אבטחה גבוהה או מפתחות לרכב מכיוון שאין להם את המכונות היקרות הדרושות לתכנות מחדש של משדר מפתחות הרכב ברכבך. שבבי מפתחות מודרניים איתם דורשים תכנות משירות מפתח, מחברת מכוניות או מחנות חומרה לפני שהם מתוכנתים.

הם מפתחות הרכב הפשוטים ביותר

מפתחות מתכת למתכת, ראשי מפתחות מפלסטיק וכפילויות בבית, בחנויות, בחנויות מקומיות ובחברות רכב. רוב תגי המפתחות לרכב הישנים והטרנספנדר מרחוק הם מפתחות הניתנים לתכנות בעזרת כלים והכשרה מקצועיים. מנעולנים משתמשים באותו ציוד כמו סוחרי מכוניות כדי להחליף מפתחות לרכב בשלט רחוק ולתכנת חדשים.

לא רק שאתה יכול למצוא את הקרוואן המדויק לרכב שלך, אלא שאתה יכול גם לחתוך את המפתח הריק ולתכנת אותו לעבודה. מנעולנים מומחים במפתחות כאלה, וקבלת מפתח רזרבי עם אותו שבב במכונית יכולה להיות כוונון.

שאל את שירות המפתח שלך אם הם יכולים לחתוך מפתח חדש לרכב שלך ולתכנת עבורך את שבב המחשב

החיסרון של הדבר הזה הוא שאם במקרה אתה מביא את המפתח שלך לשירות מפתחות מקומי אמין או לסוחר כאשר אתה מקבל את המכונית שלך, אתה יכול להיעזר באנשים שהוכשרו לשכפל מפתחות לרכב, בין היתר. ייתכן שתזדקק גם לרכב מיוחד כדי לתכנת טרנספנדר למפתח מרוחק לתוך המכונית.

לשכפול מפתחות הרכב שלך, סוג המכונה בה משתמשים משפיע על העלות. מכונות לשכפול מפתחות חשובות כיוון שהן קובעות את הזמן הנדרש לשכפול המפתח, הדיוק שבו חותכים את המפתחות ומשלבים אותם לקבוצת שיניים אחת ועד כמה מסובך לשכפל אותם.

עלות החלפת מפתח לרכב שאבד יכולה לנוע בין 50 $ ל -350 $

בהתאם לדגם וליצור המכונית שלך ולסך העבודה הכולל. כשמדובר בגרסאות ישנות יותר של מפתחות לרכב שמשתמשים בשבבי טרנספונדר, כדאי לקחת בחשבון גם את עלות התכנות של המשדרים והמפתחות שלך. אזכיר זאת מאוחר יותר, אך המחיר של שכפול מפתחות לרכב נוטה להשתנות כאשר אתה זקוק לשירותי מנעולן היכנס לאתר manulan-now.co.il על מנת לקבל שירות כגון תכנות מפתחות.

כאשר אתה קונה מפתח לרכב שבב

עליך להתקשר לסוחר או לשירות המפתחות שלך כדי לתכנת אותו. אם תאבד את הקרוואן שלך ללא מפתח, תוכל לבחור לקבל את המפתח החילופי שלך או להעביר אותו למשווק הקרוב, שם הם יכולים לתכנת קרוואן חדש שיוצמד לרכב שלך. לאחר מכן, הסוכנות תחתוך מפתח רזרבי לרכב שלך ב- VIN.

שאל את הסוחר או את שירות המפתחות כמה זמן ייקח שכפול מפתחות לרכב. אם מפתח הרכב שלך אבד, המנעולן יחזיר אותך ומפתח חדש בתוך 20 עד 45 דקות מההגעה.

שירות מפתחות יכול ליצור מפתח לרכב חדש מתוך קוד שהוזן במכונת העתקת מפתחות קיימת. במקרים מסוימים, אם יש לך מפתח עם נגרר חיצוני ואיבדת אותו, אתה עדיין יכול להיכנס לרכב ולהשתמש בו.

לספר לשירות המפתח שלך איזה סוג של מפתח לרכב יש לך

הוא מידע חשוב שהם צריכים כדי לבצע את העבודה ביעילות מיטבית. כדי שמפתח שבב יעבוד, עליך לתכנת את המפתח לתדר רכב ספציפי המקבל את הקודים על השבב. אם לרכב שלך יש טרנספנדר עובד, מפתח כפול יכול להניע את המכונית אם המפתח על הקרוואן מתוכנת כך שיתאים לקידוד על המצת.

לשירותי המפתח שלנו בסן קרלוס יש ניסיון רב בשכפול מגוון מפתחות לרכב ללקוחות ברחבי חצי האי רדווד סיטי

מערכות המחשוב שלנו כוללות טכנולוגיה מתקדמת, אך גם עם טכנולוגיה זו לא ניתן לשכפל מפתח שבב באותה קלות כמו מפתח רכב או בית רגיל. חיוב עבור כל מפתח עדיף כדי להבטיח ש- Pro Tip תחזיר את עלויות העבודה הקשורות לתכנות מפתח אוטומטי.

משדר הוא מפתח הצתה המוטמע בשבב מחשב

עם ראש פלסטיק המבוסס על חיבור אלחוטי בין המפתח לרכב ואשר מאפשר להפעיל את ההצתה. שירות המפתחות המקומי או סוחר הרכב שלכם יכול לומר לכם אם יש במפתח משדר או לא, ואם כן, האם הוא זקוק לתכנות. אם המספר הסידורי הדיגיטלי על השדר תואם את זה שתוכנת במכונית בעת ההפעלה, הנהג יכול להפוך את המפתח.