רישום בית בטאבו

בחודשים האחרונים קיבלתי מכתב מחברת פיתוח אביב המודיעה לי כי תהליך רישום בית (פרצלציה) בעל הבית במרשם מקרקעי תל אביב וברשות השיכון בישראל יחל בקרוב. בקריאת סעיף זה נודע לי שטרם הושלמו עסקאות נדל"ן רבות בישראל וכי נכסים שנרכשו על ידי דיירים עדיין אינם רשומים בטאבו.

על מנת להבטיח ולהבטיח את קבלת החזר המס והמכתבים העירוניים במועד

חיוני שיהיו זמינים מספיק בנאמנות לתשלום הסופי של המוכר בכדי להבטיח קבלת ושחרור תעודת המכתב העירונית. . לאחר שנרכש הנכס במשכנתא, חברת משכנת זקוקה למסמך רשמי מהבנק, המפרט את סכום ההלוואה המדויק ואת ההלוואה עצמה, אותה יש לרשום גם בטאבו. כדי לרשום את המשכנתא לטובת מוכר דרך בנק המשכנתאות, עליכם להציג מסמך איתו אתם מבטלים את המשכנתא וניתן להעביר את הכותרת אליכם.

הוכחת בעלות

עליך לספק תיעוד נוסף ולהוכיח שאתה אותו אדם. עליכם לספק תצהיר חתום ותצהיר נוסף החתום על ידי אדם אחר שאינו קשור אליכם, כמו גם העתק מדוח המס.

תמורת תשלום קטן, כל אחד יכול להזמין סיכום של הרשמתך באתר הרשמי של רישום המקרקעין, המכיל מידע אודות רישום הנכס שלך. רשומה זו הינה פומבית ותוכלו לקבל קטעי רישומים מהאתרים הרשמיים שלהם כדי לרשום אותם בעצמכם.

מידע זה כולל את גודל הנכס הרשום, גודלו וכל שיעבודים, המשכנתאות, זכויות השימוש והמעבר הקשור אליו. זוהי צורת הבעלות הפשוטה ביותר ומבהירה את המצב המשפטי של רכוש פרטי הרשום בטאבו.

טאבו הישראלי

הוא פעולת הנדל"ן או הקרקע הרשומה בספרי הרשמי של המשרד. טאבו ישראלי הוא אלה הרשומים במחלקת רישום המקרקעין במשרד המשפטים ובמחלקה לניהול מקרקעין בישראל. רישום נכסים בישראל, "בעלות על מקרקעין" או "רכישת נכס" הוא סוג של רישום נכס שנרשם על ידי משרד החוק והמשפט ("מחלקת רישום המקרקעין"), המכונה בדרך כלל "טאבו" באיראן ובאחרים. מדינות וכן בשמו החוקי "טאבו" ובשמו הרשמי, טאבו ישראל ("ישראל"). תביעות הנדל"ן והמקרקעין רשומות בספרים הרשמיים של הלשכה, כגון רישומי רישום מקרקעין, משכנתאות, הלוואות וחכירות.

הרישום בספרים הרשמיים של "הטאבו הישראלי" מבטיח את זכויות בעל הקרקע ומגדיל את ערך הנכס

זה מעלה את ערך הנכס שלך, מבטיח את הזכויות שלך כבעל קרקע ומגדיל את הערך והבעלות שלך לרמה גבוהה יותר מהשווי המקורי של הנכס, כמו זה של בית או בניין.

ייתכן ותצטרך להיעזר בשירותי מודד מוסמך על מנת לאמת את גודלו של הבית כפי שמופיע ברישומי מנהל המקרקעין

בנוסף ההרשמה חוסכת זמן וכסף

והיא אחת הצורות היעילות והמשתלמות ביותר לרישום נכסים. הרישום מאפשר גם הכנסת נכסכם לספרים הרשמיים של "הטאבו הישראלי" ומאפשר הוצאת היתרים ורישיונות לבעלי הקרקעות והמבנים בישראל. זה גם חוסך זמן וכסף, מהווה מקור הכנסה נהדר למשפחתך, גם לך ולילדיך, והוא גם חלק חשוב במערכת הכלכלית והחברתית של ישראל.