לבנות, להתיז, לשחות, שלוליות, לקפוץ למגלשות ולפארק מים קירות טיפוס מתנפחים רחבים לילדים. קירות רשת ואזורי קפיצה מבטיחים את בטיחות הילדים בזמן המשחק ועומדים בדרישות האוורור. ילדים בונים כוח וקואורדינציה כשהם קופצים מבחוץ אל פלטפורמות קפיצה ענקיות, בטיחותיות, מאזני טיפוס, עמודי ויניל חסונים ועבים במיוחד ומתרוממים מעלה ומטה קורות מרכז מתנפחות.

קיר הרשת מבטיח את בטיחות ילדיך במהלך טיפוס ושפריץ משובב. קיבולת של חמישה ילדים הופכת את מגרש המשחקים המתנפח הזה לתוספת מצוינת לילד ולחברים בבית. הוא מיועד לילדים מגיל 3-10 שנים והשקעה חד פעמית שתיקח שנים.

המכשיר לוקח כ -20 דקות להתנפח וכ- 6 שעות לפרוק

לנפח, להעביר ולעגן במים. אנו ממליצים לייבש אותו במגבת (זו אינה מגלשת מים) ולשמור על המפוח רטוב ככל האפשר. הצעד הלא נכון מחכה למטפס עם נפילה קצרה למים למטה. ניתן להתאים קירות טיפוס מתנפחים בצורה אנכית או אופקית לצורת יאכטה, טיול או פסגה.
עבור מידע אודות מתנפח קיר טיפוס ומתנפחים להשכרה באפשרותך לבדוק כאן: idans.co.il

פנים הסלע

הוא קיר פיברגלס בגובה 20 מטר עם 2 עליות מכל צד, המאתגר הן מטפסים מתחילים והן מנוסים. להשכרה של קירות סלע מתנפחים יש מעמד אוטומטי המסייע למטפס לחזור לאחיזת הטיפוס בפועל לחוות חווית טיפוס אמיתית. קנה עוד היום סלע והוסף סירת גומי מרגשת ואינטראקטיבית למלאי שלך כדי למשוך יותר לקוחות.

קיום מסיבה בבית או בפארק בקיץ ידוע כחלופה מצוינת לקפיצה עם ילדים וטיפוס

היא תשוקה. אנחנו כאן כדי לעשות בדיוק את זה. סירות הגומי שלנו יכולות להיות גולת הכותרת של המסיבה שלכם או גולת הכותרת של היום שלכם. כל גדלי הרתמה השונים שלנו לילדים ולמבוגרים.

כל אחד מארבעת המשתתפים מטפס לראש הר מתנפח ענק. ישנם שני נתיבים ושני חבלים בכדי להשאיר את המטפסים בתנועה, בעוד לכל השאר יש הזדמנות להתמודד עם העלייה. יש לו שתי רמות קושי, בחוץ הוא מנצנץ ובתוכו זה עובד.

כאן תמצא אתגרים חיצוניים לילדים

קירות טיפוס מתנפחים, טירות מתנפחות לספורט, משחקים ופעילויות וקירות טיפוס מתנפחים באיכות גבוהה שיש לנו במפעל המפורסם שלנו בסין. אנו מציעים את האירועים והאפשרויות הבאים: צוות מאומן, נותני חסות לקיר וטיפוס חינם.

קיר טיפוס מתנפח

הוא מבנה גדול מנופח שאפשר גם לטפס בו מבוגרים וילדים. איכות ביצועים גבוהה, צבעים, גדלים מותאמים אישית, לוגו ומפרטי עיצוב בחר מתוך כמה סוגי השכרות של קירות סלע וקירות טיפוס כדי לענות על צרכי האירוע שלך. יצרנים וספקים של מתנפחים סלעים מתנפחים וסלעים בסין מציעים קירות סלעים מתנפחים לילדים ולמשחקים פנימיים וחיצוניים, טיפוס מסחרי מתנפח למכירה, מגלשות מים כחולות, השכרת חוץ, מגלשות מים מתנפחות לקפיצות בחוץ, טירות מתנפחות, מגלשות ל בריכות, מגלשות מים מתנפחות ומגלשות n מגלשות.

עם צוות FunAir עבדת כדי למצוא פתרון שזה בדיוק מה שאתה צריך, בין אם אתה בוחר כניסת מים או כניסה לסיפון לקיר הטיפוס המתנפח שלך. הקיר מסודר בצורה כזו שמוצגת כניסת המים מעל ומתחת לכניסה לסיפון.

הם בונים קירות לטיפוס פנימי עם ידיות לידיים ולרגליים

כדי לחקות סלעים חיצוניים בפועל, הם מכילים הגנה לדיכאון מפני סדקים תלויים וחמקנים בקיר כדי להעניק לו מראה ותחושה של אבן טבעית. קירות טיפוס מתנפחים בהתאמה אישית דומים לסירת יאכטה וכוללים אחיזות נוחות, ידיות, חבלי טיפוס, חיבורי אבטחה אוטומטיים אופציונליים ובטיחות מתקדמת.

זהו תחליף למגלשת המים האחרונה שלנו, B01J28635Q, שהייתה נהדרת, אך השקופית שלה הייתה גבוהה מדי. רתמות קטנות יותר הן שחורות ואדומות, והרגליים כחולות, אך הניגוד עם הצהוב אינו דבר גדול.

כיף למשפחה ולחברים לקחת מגלשה מגניבה לבריכה בחצר האחורית וליהנות יחד מהקיץ. אם תגדל עם ילדיך כמאהב טיפוס, תוכל להפוך את מסע הלמידה שלהם למהנה עוד יותר.

חבילה יחידה זו מציעה הרבה כיף לילד המטפס שלך. עם תמיכה לפי דרישה בטיפוס, ילדכם מסתובב במהירות ואתם מקבלים אותם ממקור נעים. זוהי אלטרנטיבה מצוינת לספק לילדיכם משהו זול, עמיד וממריץ כל הקיץ.

תמורת דמי אריזה נוספים, ניתן לטעון את המוצרים שלנו על המשאית או הקרוואן שלך. איסוף במסוף דורש זיהוי ברוב המקומות על מנת להעמיס את המוצר על קרוואן או טנדר.

הדרך הטובה ביותר לפרוק מטען ממשאית מעלית מסחרית במעגן

היא להשתמש במשאית מלגזה. אם הדבר אינו אפשרי, ניתן לפרוק את המוצר ביד מאחוריו של נגרר סגור באורך 53 רגל. פירוש משלוח שער הרמה פירושו שלמשאית יש פלטפורמה מאחור שעליה ניתן להוריד אותה לקרקע.

אתה יכול לצפות שהמוצר שלך יימסר במתקן לטרקטור-קרוואן עם קרוואן סגור בגובה 53 רגל

באחריות נהג המשאית לוודא שהמוצר מונח על החלק האחורי של הקרוואן ובאחריות הלקוח לפרוק את המוצר. אוהלים וטבלאות יכולים לתת לך הערכה לגבי מועד קבלת המוצר שלך, אך הם אינם מבטיחים זמן אספקה או תאריך ספציפי.

מנפח RapidFlate המוגן בפטנט מנפח פני סלע ענקים עד פי 6 מהר יותר מאשר שסתומים קונבנציונליים, כלומר אתה יכול לקחת אותו לאגם ולטפס או להחליק.