ניתן לסמוך עליהם כחבילה שלמה הכוללת לא רק פתיחת דלתות ומתן מענה למנעולים, אלא גם התקנת מנעולים בחלונות ודלתות, תיקון ותיקון מנעולים בדלתות וחלונות, החלפה או איפוס מנעולים, חיתוך מפתחות, הכנסת מפתחות מאסטר. , מעבר למנעולים דיגיטליים, מתן שירותי אבטחה והתקנת מערכות אזעקה. כמנעולן בנתניה מקצועי, נוכל גם לספק מגוון רחב של שירותים, החל מפתיחת כל המנעולים עם מפתח ועד להכנסת מערכות מוגבלות אבטחה גבוהה עם מפתחות מאסטר והתקנת מנעול מאובטח על דלתות הכניסה שלך (שזה בראש סדר העדיפויות שלך. הגנה) להציע לך את העצות והפתרונות הטובים ביותר לצרכי האבטחה הספציפיים שלך. מנעולנים מקצועיים מנוסים בפתיחת דלתות מבלי לשבור או לפגוע בהן, ובעלי ניסיון במגוון רחב של דלתות ומנגנוני נעילה. מנעולנים מקצועיים הוכשרו לפתוח ולפתוח מגוון רחב של מנעולים, לרבות מנעולים נפוצים כגון מנעולי צילינדר אירופיים, מנעולים נגד נפילות, מנעולי שקע שלוש וחמש מנעולים ומנעולים המתאימים למגוון סוגי דלתות לרבות PVC, דלתות קומפוזיט ועץ וכן מערכות בקרת כניסה מודרניות ללא מפתח.

כדי להיכנס לבית, המנעולן מנתניה ישתמש בכישורים, ידע וניסיון מיוחדים לפתיחת הדלת. מנעולן מיומן ומנוסה יהיה בעל הידע הדרוש לפתיחת כל מנעול מסורתי ולהיכנס, אם כי לא כל המנעולנים עברו הכשרה בשימוש בטכניקות וכלים מיוחדים.

החל משבירת המפתח בתוך המנעול ועד החלפת כל הדלת

המנעולן בנתניה יכול לעזור לכם. אם אין לכם למי להתקשר כדי לקבל מפתח רזרבי, אתם צריכים לדעת איך פותחים את הדלת ללא מנעולן. כניסה לבית כשהוא נעול היא אחת מכישוריו של הנפח. מנעולנים לא רק יכולים לעזור בפתיחת דלת הכניסה, אם אתה לכוד מחוץ לרכב, תיבת הדואר, האסם… הם יכולים לעזור לך.
למידע אודות מנעולנים פורצים דלתות בשרון ומנעולנים שפורצים דלתות יש לגשת לאתר locksmith-manulan.co.il

הערכות מגירה של מנעולן מחוץ לשעות העבודה

העלויות של מנעולן לפתוח את הבית או המכונית שלך נעות בין 150 $ ל- $ 250. העלות של מנעולן נעול מחוץ לביתך בממוצע, תשלם 150 $ ל בקש מנעולן להגיע לביתך. אם אתה מתקשר למנעולן בביתך, אתה יכול גם לשלם אגרה מ-$50 עד $100. אם אתה ננעל בחוץ, שכירת מנעולן עולה בין $65 ל-185$ לפתיחת הנעילה, מה שעשוי לכלול את עלות החלפת מנעולן פורץ מנעולים. … מנעול דלת.

אם איבדת את מפתח הבית שלך

רוב המנעולנים מציעים להחליף את המנעולים למקרה שאדם זר יחטוף את המפתח שאבד או נגנב. כן, מנעולן יכול לפתוח מנעול מבלי לפגוע בו, רוב המנעולנים משתמשים בדרך לא הרסנית לפתיחת דלת כדי להיכנס לנכס, מוודאים שהמנעול או הדלת לא ניזוקים.

מנעולן בנתניה יכול גם לעזור לך להשתמש במפתח הנעול בתוך הדלת

אם אתם נועלים את הבית/דירה או המשרד, הקפידו להיעזר במנעולן המאושר על ידי איגוד המנעולנים. בעת פתיחת המנעול, מה שהמנעולן בנתניה מנסה לעשות הוא לפתוח את המנעול מבלי לגרום נזק, כך שתוכלו להמשיך להשתמש במפתחות הקיימים שעלולים להיות נעולים בתוך הבית. אם נעלתם את עצמכם או איבדתם את המפתח ואתם צריכים לפתוח את הדלת, סביר להניח שתצטרכו לפתוח את המנעול. אם המפתח שלך נשבר או נשבר בתוך המנעול, המנעולן ישתמש תחילה בכלים ובטכניקות שונות כדי להוציא את המפתח מהמנעול מבלי לפגוע בדלת או במנעול, יפתח את הדלת לכניסתך, ולאחר מכן יחתוך מפתח חדש שיתאים לך. כניסה מנעול.

לאחר פתיחת הדלת

המנעולן יכול לחתוך ידנית מפתח חדש שיתאים למנעול. לאחר פתיחת הדלת, המנעולן יכול למצוא את המפתח הריק הנכון המתאים למנעול, או שהוא יכול ליצור מפתח ידני. אם נעלתם בטעות את דלת חדר האמבטיה מבפנים ולא הצלחתם להיכנס, מברג הוא דרך פרקטית אחת לפתוח דלת נעולה ללא מנעולן.

מקדחה אולי נראית כמו דרך קיצונית לפתוח את הדלת הנעולה שלך

אבל סביר מאוד שתכניס את ידית הדלת עם מקדחה, ואם לכספת הביתית שלך יש מנעול מאסטר שהצלחת לסגור לפניך יודע את זה. השארתי את המפתח בפנים… הבנתם את הרעיון. שיטה זו תהרוס בסופו של דבר את המנעול שלך מכיוון שמקדחה משמשת לשבירת כל הבריחים של המנעול ולתת לך גישה לפתיחת הדלת. זוהי שיטת כניסה הרסנית שתפרוץ לכם את המנעול מכיוון שהתהליך מבוסס על פריצת מנגנוני נעילה.

זה דורש רק שני כלים

מפתח מתח ומגרפה (שיטה זו תעבוד עבור רוב דלתות הבית עם סיכות בטיחות). אם אתם מחפשים לרכוש סט שלם של מנעולים, הכלים הללו הם אבני היסוד של האומנות וניתן למצוא אותם כמעט בכל סט. בואו להציץ לתיק הכלים של המנעולן ולגלות באילו כלים נפוצים הם משתמשים כדי לעזור לכם לפתוח את הדלת כשאתם נעולים.

היבט מרכזי בתפקידו של מנעולן מקצועי

הוא שהוא מיומן בשימוש בטכניקות לא הרסניות ולכן שואף לפתוח את המנעול והדלת בטקטיקה מוכחת ומיומנת ולעולם לא לנקוט בשבירת משהו כמו זכוכית או משהו אַחֵר. רכיבים. מנעולן עובד על ביטול ליקויים במבנה המכני של המנעול. הם נועדו לעקוף את החסימה על ידי פריצה למנגנון סיכת הנעילה.

ייתכן שיהיה צורך לקדוח מנעולי אבטחה גבוהים יותר כדי לפתוח אותם, ובמקרה זה יהיה צורך להחליף את המנעול. עם זאת, עלות הזמנת מנעולן והחלפת המנעול תהיה זולה יותר מהחלפת החלון כולו.

התקשר מיד למנעולן הקרוב אליך

כדי לבקר בבית או ברכב. אלא אם כן אתה מומחה בפתיחת נעילה ויש לך את החומרה הנכונה, אל תעשה מנעולים בעצמך. אם אתם נעולים בבית, פתיחת נעילה בדלת הכניסה היא תמיד הבחירה הראשונה, כך שאם המנעולן שלכם מנתניה מבצע תרגיל ראשון, כדאי לפטר אותו במקום ולהתקשר למישהו אחר.

אם מנעול הדלת שלכם שבור או פגום

המנעולן יוכל לפתוח את הדלת ולייעץ לכם להחליף את המנעול השבור, הוא גם יכול לעזור לכם לשפר את המנעולים במידת הצורך. אם יש לכם מספיק ניסיון, ניתן לקחת את מנעול דלת הרכב גם למנעולן כדי לחסוך זמן וכסף. לפעמים, אתה יכול למצוא מנעולי דלת פונקציונליים לחלוטין עבור המותג והדגם שלך במזבלות, מה שיחסוך לך הרבה כסף. אם אין לכם מנעולן, אטבים לשיער הם דרך מצוינת לפתוח דלת נעולה ללא מנעולן.

אם נעלתם בטעות את דלת חדר השינה, דלת חדר האמבטיה או כל דלת אחרת בביתכם, סכין חמאה היא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר לפתוח אותה ללא מנעולן. אלו הטכניקות שהמנעולן שלך ישתמש ב-98% מהמקרים.