מה זה אדריכלות

אנחנו יכולים לסכם את הרעיון הזה, המטרה של הארכיטקטורה היא לספק נוף מתאים למטרות עיצוב הנדסי כדי לענות על הצרכים של בעלי עניין ספציפיים. יש ליצור רק תצוגות אדריכליות כדי לענות על הצרכים הספציפיים של אחד או יותר מבעלי העניין שנבחרו.

לכן למרות שעיצוב הוא כמובן חלק מהתפיסה הרחבה יותר

של מבנה "א", לא ניתן להתייחס אליו כמבנה עצמו, גם אם מדובר בתכנון של מבנה או מבנה. הרעיון של בניית "א" הוא לא רק בניין או בניין הוא בסיסי, אבל אני מאמין שזה עדיין שאלה של בנייה בו. מושג זה אומר שאדריכלות היא לא רק תהליך בנייה.

זה מעבר לתהליך התכנון והבנייה הפשוטים ליצור מרחב מחיה. אדריכלות מעניקה תחושת מקום ותומכת בפעילויות אנושיות שונות. אדריכלות היא אומנות. זה עובד עם המדע כדי ליצור מקומות שבהם אנשים יכולים לחיות, לאכול, לעבוד ולשחק.

אדריכלות היא כאשר אמנות והנדסה משולבים לעיצוב מבנים

בהתאם להקשר, המונח "אדריכלות" יכול להתייחס לכל בניין או מבנה מעשה ידי אדם, כגון מגדל או אנדרטה; בניין או מבנה חשוב, גדול או יצירתי מעשה ידי אדם; חפץ מעוצב כמו כיסא, כפית או קומקום; שטח גדול פרוייקטים-עיר, כפר, פארק או גן מעוצב היטב; האמנות או המדע של עיצוב ובנייה של מבנים, מבנים, חפצים ושטחים פתוחים; סגנונות, שיטות או תהליכי בנייה; תוכניות ארגון מרחבי; פרויקטים אלגנטיים; העיצוב המתחשב של כל סוג של צמח; סידור שיטתי של מידע או רעיונות; וזרימת המידע ברשת.

הגדרת בניין לפי הגדרתה של "אסתי איפרגן אדריכלות", בניין הוא מבנה או חפץ בעל מבנה סביר, פונקציות שלמות ומראה יפה – או Firmitas, utilitas ו-venustas. בין אם זה עיצוב גורדי שחקים מודרני או פריסת משרדים, הסטנדרטים של Vitruvian להגדרת אדריכלות – Firmitas, Venustas ו-Utilitas – עדיין חלים.

מכוכבי אדריכלים ועד לאדריכלים המקומיים שתכננו את השיפוצים של הבית המשותף שלכם

האדריכלות בעולם הדיגיטלי של היום עדיין קשורה לעקרונות שנוצרו לפני מאות שנים. אדריכלות היא האמנות והמדע של עיצוב מבנים ומבנים פיזיים אחרים. ברמה הבסיסית שלה, אדריכלות מוגדרת בדרך כלל כתהליך של תכנון, עיצוב ובנייה של מבנים או מבנים.

בצורתה הפשוטה ביותר ארכיטקטורה היא תיאור מופשט

של פרויקט הנדסי מורכב. אדריכל הבניין יוצר תצוגות מבניות, אך תצוגות אלו אינן מספקות פרטים כיצד יתחברו החברים המבניים או כיצד יוכן האתר. הוא מגדיר את מראה המבנה כך שהמהנדס יוכל לתכנן את פרטי המבנה, כדי שהבעלים ידע איך המבנה יראה וכדומה.

המפתח לכל פרויקט חייב להיות התכנון והמבנה האדריכלי הסופי שייצרו את החוויה הפנימית עבור האנשים שחיים בו

אם אתה חושב על אדריכלות כאמנות, זה יעורר תגובה פנימית של אנשים באמצעות שילוב של צבעים, חומרים, קומפוזיציה ואלמנטים, ועקרונות עיצוב. אדריכלות יכולה להיות אמנות ומדע, תהליך ותוצאה, רעיון ומציאות.

אדריכלות היא האמנות המדעית של יצירת מבנים המבטאים רעיונות

עיצוב אדריכלי מונע בעיקר על ידי יצירתיות ומניפולציה כוללת של איכות, מרחב, נפח, מרקם, אור, צל, חומרים, נהלים ואלמנטים מציאותיים (כגון עלות, מבנה וטכנולוגיה). על מנת להשיג מטרות אסתטיות, פונקציונליות וכלליות אמנותיות. אדריכלות כוללת בדרך כלל עיצוב או בחירת רהיטים ודקורציות, פיקוח בנייה, בדיקה ושיקום או שיפוץ של מבנים קיימים. אדריכלות היא תשוקה, עיסוק, עיסוק, ומדע ועסקים.

זה אולי נשמע כמו ביטוי מוזר שמגיע ממישהו שאוהב את תהליך העיצוב עצמו

אבל עיצוב הוא לא ארכיטקטורה. אני אומר את זה כי מעצבים רבים במקצוע אוהבים לדבר על יצירת אדריכלות. אתה תראה את זה ב-IT, בפיתוח מחשבים ותוכנה, הם קוראים לעצמם אדריכלים.

הפרקטיקה האדריכלית המסורתית אינה מקבלת את ההגדרות הללו

שם התואר בניין יכול לתאר כל דבר שקשור לאדריכלות ועיצוב אדריכלי. האלמנטים והעקרונות של עיצובים אדריכליים אלו מוגדרים על ידי מי שמתבונן באדריכלות ובאדריכלות ומנסה להבין אותם ולהביא משמעות, סדר והיגיון לאלמנטים והיבטים של האדריכלות.

המאפיינים המבדילים יצירה אדריכלית ממבנים בנויים אחרים הם: (1) התאמת היצירה לשימוש אנושי בכלל והתאמתה לפעילויות אנושיות ספציפיות, (2) יציבותה וקביעות בניית היצירה, ו(3) העברת ניסיון ורעיונות דרך צורתו …

הגדרה רחבה יותר כוללת לרוב את עיצוב הסביבה הבנויה כולה

מרמת המאקרו של תכנון עירוני, עיצוב עירוני ואדריכלות נוף ועד למיקרו רמת פרטי הבניין ולפעמים רהיטים. הגדרה רחבה יותר תכלול, בהקשר זה, עיצוב של כל סביבה, מבנה או מתקן שנבנה, מתכנון עירוני, עיצוב עירוני ואדריכלות נוף ועד רהיטים וחפצים. הגדרה רחבה יותר תכלול את עיצוב הסביבה הבנויה כולה, מרמת המאקרו של תכנון עירוני, עיצוב עירוני ואדריכלות נוף ועד לרמת המיקרו של ריהוט.

אדריכלות

אמנות ומדע עיצוב ובנייה של בניינים הם נושא רחב: לכל תרבות, מאז ומעולם, היה סגנון ייחודי משלה של יצירת מקלטים לאנשים לחיות, לעבוד ולשמור. מלבד גורדי השחקים של ערים מודרניות, אדריכלות יכולה להיות עיצוב של בנייני מגורים, קניונים פרבריים, יצירות אמנות, פארקים וכו'. אדריכלות פנים כוללת עיצוב ופירוט פנים של מבני מגורים או מסחר.

אדריכלות פנים משלבת עיצוב פנים ופרקטיקה אדריכלית

כך שלאדריכלים העוסקים בתחום זה יש השכלה מבנה ונושא עומס, עם דגש על חלל פנים. אדריכלות פנים, המוגדרת בדרך כלל כעיצוב אקולוגי, צורה ופרקטיקה של אמנות החלל, היא תהליך שבו עיצוב פנים אדריכלי משפיע על כל ההיבטים של השימוש האנושי בחלל המבני. אדריכלות (מהלטינית "אדריכלות", מיוונית arkhitekton arkhitekton "אדריכל", מ-arkhi-"ראש" וטקטון "יוצר") היא גם תהליך של תכנון, תכנון ובנייה של מבנים או מבנים אחרים, וכן א מוצר.

אדריכלות

אומנויות והנדסה עיצוב ובנייה, מלבד מיומנויות הקשורות לבנייה. עיסוק באדריכל, כאשר אדריכלות פירושה להציע או לספק שירותים מקצועיים ביחס לתכנון ובנייה של מבנים או הסביבה הבנויה. האדריכל בעל הכשרה מיוחדת ומורשה לעבוד בתכנון ועיצוב מבנים.

אדריכלים מעצבים ויוצרים עבור מי שישתמש ויחווה את המבנים

החללים והמקומות שהם יוצרים. האיזון והשילוב בין רגישות אמנותית ושיטות מדעיות המיושמות לעיצוב מבנים וסביבתם חיוניים ליצירת מבנים גדולים. כמה אדריכלים התעלו מהסובייקטיביות של היופי במבנים, חלונות, קירות ודלתות ויצרו אדריכלות אמנותית.