כריתת עצים בבית פרטי

היתרונות של כריתת עץ בחצר פרטית שלך הם רבים וכוללים:

  • – סיכון מופחת לנפילת עץ על הבית שלך
  • – הפחתה בעלות אחזקת עץ
  • – היכולת לשתול יותר עצים למערכת אקולוגית מגוונת יותר

עצים הם חלק חשוב בגינון של כל בית

הם מספקים צל, מצננים את האוויר ועוזרים להפחית את זיהום הרעש. עם זאת, עצים אלו גם תופסים מקום רב ויכולים להיות יקרים לתחזוקה.

על מנת לוודא שהעצים שלכם בריאים ומאושרים, כדאי לגזום אותם באופן קבוע. כאשר אתה גוזם את העץ, אתה מסיר ענפים שצומחים קרוב מדי זה לזה ואיברים מתים או חולים. זה יעזור לעץ שלך לצמוח טוב יותר ולפחות סיכוי לחלות או למות ממחלות. זה גם יעזור להפחית את משך הזמן שלוקח לעץ שלך להגיע לבגרות מכיוון שהוא לא נלחם על מקום עם ענפים אחרים.

הכל על תעשיית כריתת עצים

כריתת עצים הפכה לתעשייה פורחת. הסיבה העיקרית לכך היא שאנו מאבדים עצים בקצב מדאיג. בארצות הברית לבדה, איבדנו יותר מ-36 מיליון דונם של יער מאז 1990. המשמעות היא שהאמריקאי הממוצע איבד כ-180 דונם של עצים במהלך חייו.

עצים מספקים לנו יתרונות רבים כמו חמצן, צל והגנה מפני אסונות טבע כמו הוריקנים והצפות. חשוב לנו לדאוג ליערות שלנו כדי שיוכלו להמשיך ולספק לנו את ההטבות הללו גם בעתיד.

פינוי עצים הוא ענף ענק עם הרבה סוגים שונים של בעלי מקצוע. במאמר זה, נבדוק את תעשיית כריתת העצים ומה עליך לדאוג בעת כריתת עץ.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת כריתת עצים בבית פרטי הוא האם הוא נמצא בשטח שלך או לא. אם העץ נמצא בנכס שלך, אתה אחראי לעלות הפינוי והניקיון. אם זה לא נמצא בנכס שלך, תצטרך לקבל אישור מבעל הקרקע לפני שתשכור חברה שתסיר אותו.

כמו כן, חשוב לדעת כי ישנם סוגים שונים של בעלי מקצוע שיכולים לבצע עבורכם פינוי עצים: עצים, גננים ומנסרים. לכל בעל מקצוע יש מערך מיומנויות משלו וטווחי מחירים בהתאם למקום העבודה שלו ולמה שהוא מתמחה בעשייה.

אילו כלים יכולים לעזור לך בתהליך של כריתת צפיפות העצים בנכס שלך?

מסור חשמלי הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר לשימוש על מנת להפחית את צפיפות העצים בנכס. מסורי שרשרת חזקים מספיק כדי לחתוך עץ קשה, וזו הסיבה שהם כל כך פופולריים לכריתת עצים.

כלי נוסף שניתן להשתמש בו לכריתת עצים הוא מסור גיזום. לסוג זה של מסור יש להב דק יותר והוא מתאים יותר לחיתוך ענפים מאשר בולי עץ.

חשוב לציין שיש כלים שונים לכריתת עצים. אחד הכלים הנפוצים ביותר לכריתת עצים הוא מסור חשמלי. מסורי שרשרת פופולריים מאוד מכיוון שניתן להשתמש בהם במגוון מצבים, ויחסית קל לשימוש.

כלים הדרושים לכיתוך עצים ולמה אתה צריך אותם

הכלים הדרושים לכריתת עצים הם גרזן ומסור. הגרזן משמש לכריתת העץ, והמסור משמש לחיתוך בולי העץ לחתיכות קטנות יותר.

חלק זה דן בכלים לכריתת עצים בבית פרטי. זה גם מסביר למה אתה צריך אותם ולמה הם משמשים.

כריתת עצים בבית פרטי היא משימה נפוצה מאוד, אך היא עלולה להיות מסוכנת אם לא משתמשים בכלים הנכונים. מאמר זה יעזור לך לבחור את הכלי המתאים למשימות חיתוך העץ שלך וייתן לך כמה עצות בטיחות.

מסור חשמלי הוא מסור חשמלי בעל שרשרת המסתובבת במהירות גבוהה כדי לחתוך עץ. ניתן להשתמש בו גם לכריתת עצים וגם לכריתת עצי הסקה.

זה עובד על ידי משיכת חבל המתנע כדי להפעיל את המנוע. לאחר מכן תוכל לשחרר את החבל כשתצטרך לעצור אותו. יש להרחיק את המסור החשמלי מכל חומר דליק בגלל הסיכון הגבוה שלו לסכנת שריפה, במיוחד כאשר הוא אינו בשימוש או מתודלק.

אין להשתמש בכלי זה מבלי ללבוש ציוד מגן