המהלכים הבסיסיים שלהלן, הלקוחים מז'אנרים שונים של ריקוד, יעזרו לך להתחיל את המסע שלך כרקדנית שואפת. למד את המהלכים שלך בשיעורים המועברים על ידי מדריכי ריקוד מקצועיים. אם אתה יכול לשים רגל אחת מול השנייה, אתה יכול ללמוד לרקוד כמו מתחיל.

התחל בלימוד עבודת רגליים בהאטה כאן

או אם יש לך שותף מוכן, שיעור בהטה הוא פעילות מהנה. אם אתה לא מוכן ללכת לסטודיו לריקוד של IRL, נסה שיעורי ריקוד מקוונים בבית. אם תרצו להופיע, לרוב תוכלו למצוא סטודיו לריקוד המציע הזדמנויות כאלה לרקדנים בכל הגילאים, כולל מבוגרים. אם הסטודיו המקומי שלך לריקוד מציע רק שיעורים שעליכם לשלם עבורם תשלום מלא מראש, שאל לפני ההרשמה אם יש להם ימי תצפית או דרכים אחרות לצפות בשיעורים.

אנשים רבים לא מבינים בהתחלה שרוב השיעורים מחולקים לרמות שונות

אפילו למתחילים מוחלטים שמעולם לא רקדו קודם לכן. עם כל כך הרבה שיעורי ריקוד מקוונים, קל לחקור את הז'אנרים השונים ולמצוא את המועדפים שלך. משאבים מקוונים אם תבחר ללמוד תנועות ריקוד בסיסיות באינטרנט, ישנם אתרי אינטרנט רבים ואיכותיים שיכולים ללמד אותך ביעילות.

בין אם זה שיעורים קבוצתיים, שיעורים פרטיים או שיעורי ריקוד מקוונים, אתה צריך כל הזמן לחדד את הידע שלך בריקוד. בין אם זה השבוע הראשון שלך או השנה העשירית שלך בריקוד, המפתח להיות רקדן טוב הוא הרצון להיות רקדן טוב.

מחפשת ללמוד ריקוד? הללו בית ספר למחול – לימודי מחול בירושלים

ריקוד

הוא אומנות הבמה, אז להיות רקדן טוב פירושו לדעת איך להצליח על הבמה. למעשה, ריקוד הוא דרך מצוינת להישאר בכושר ולהישאר פעיל פיזית תוך כדי כיף. תרגול החריצים שלך וקבלת ביטחון בתנועות הגוף שלך יהפכו אותך לרקדן טוב יותר בכיתה, בהופעות, בכל מקום. זה להפיק את המרב מהזמן שלך בסטודיו, ככל שאתה מתאמן יותר, אתה מרגיש טוב יותר על רחבת הריקודים.

במהלך התרגול אתה יכול לעשות את ה-Condition לאט מאוד אם תרצה עד שתשיג את הטכניקה הנכונה, אבל בזמן הריקוד הימנעו מתרגול מהלכים חדשים אם אינכם יכולים לעשות אותם בזמן.

הצעדים הפשוטים ביותר עלולים לגרום לכאבי שרירים ולפציעה בגוף שאינו רגיל לתרגול ריקוד קבוע

אנשים מופתעים עד כמה ריקוד יכול להיות קשה, ועבור מתחילים מוחלטים, אפילו הצעדים הפשוטים ביותר יכולים להיות קשים מדי להבנה. אנשים רבים מופתעים להבחין שחלק מהמוסיקאים מתקשים לרקוד לפי הקצב.

אפילו הרקדנים המנוסים והמוזיקליים ביותר לפעמים יוצאים מסונכרן בשלב מסוים

למרבה הצער, אנו רואים הרבה אנשים שכל כך עצבניים בפעם הראשונה שהם רוקדים, שמעבירים שיעורים במחשבה על העצבים שלהם ולא מתמקדים בצעדים שמלמדים אותם, הם מדלגים על השלבים שמלמדים אותם. אנשים רבים מאמינים בטעות שהם צריכים להתחיל לרקוד כשהם צעירים, או שאין להם תקווה להפוך לרקדן מוכשר.

כאשר רקדנים צעירים הופכים למקצוענים ותיקים

הם לומדים שיעורים רבים וחשובים. אתה לא צריך להתחיל לרקוד בגיל צעיר כדי להיות רקדן גדול. קדימה, התחל את בית הספר החדש שלך לריקוד היום כדי שתוכל להפיק את המרב ממיומנויות הריקוד הללו.

כמובן

טיפים לריקוד אלה לא יעזרו לך הרבה אם אינך יכול למצוא בית ספר לריקוד היפ הופ שבו תוכל להשתמש בטיפים הללו. כל בית ספר לבלט ראוי לשמו יעזור לך להשיג את החומר שאתה צריך אם אתה באמת מנסה. קצת מחשבה ומחקר לפני שאתה מגיע לשיעור הריקוד הראשון שלך יבטיח לך את הטוב ביותר. ללכת לשיעור הריקוד הראשון שלך לאחר הכנה מסוימת יעזור להרגיע את העצבים שלך ולתת לך יתרון על חבריך לכיתה.

לשיעור הריקוד הראשון שלך

נסה להגיע כמה דקות מוקדם כדי שתוכל למצוא את חדר התרגול שלך, לנעול נעליים וללכת לשירותים. כשיגיע הזמן להתחיל את שיעור הריקוד הראשון שלך, המורה או העוזר שלך יקראו לכיתה להיכנס לחדר. אם הרקדנית שלך בקורס ריקוד וגילוי 1, 2 או 3, היא תתחיל עם נעלי סטפס.

יש לנו תוכנית מבוא לריקוד של 10 ימים שנועדה לקחת אותך צעד אחר צעד לזוז ולרקוד כך שתוכל להיכנס לכל סביבה חברתית ולהניח את הבסיס לכל סוג ריקוד אחר שתרצה לעשות

אני מקווה שאחרי צפייה בכמה מסרטוני שיעורי הריקוד הרבים באתר זה, יהיה לך מושג טוב יותר על רוב המתרחש בשיעור ריקוד טוב למבוגרים מתחילים. לא נועדו לעקוב אחר תקליטורי ה-DVD הוותיקים שלנו, פשוטו כמשמעו, אבל הם רק מידע על שיעורי ריקוד שיכולים לעזור לך להרגיש יותר בנוח כשאתה מתחיל ללמוד בבית ספר או סטודיו לריקוד. . ריכזנו עבורכם 10 מדריכים של סגנונות ריקוד כדי להתחיל, כמו גם כמה שיעורים בתשלום אם תרצו להתחבר לאחרים ולקבל הדרכה חיה.

נסה להתנדנד עם המדריכים למתחילים למהלכים קבוצתיים ולצעדים בסיסיים לפני שתמשיך לשיעורים בתשלום

קח איתך בן זוג והתכוונן לקצב הסלסה, ריקוד לטינו אמריקאי בשילוב עבודת רגליים שיהיה כיף לתרגל לבד, גם אם אתה מתחיל. צחצחו את הכישורים שלכם או למדו סגנון חדש של טיסה על רחבת הריקודים כשאתם בועטים ברגליים כדי לסנוור את הקהל המעריץ. יש את החלקים הטכניים (אותם תלמדו על ידי לימוד יסודות סגנון הריקוד ולקחת שיעורים רבים) והחלקים האומנותיים (שתלמדו על ידי חיבור למוזיקה ומציאת דרכים ללכוד את תחושת הסאונד).

לכל הפחות, שיעור ריקוד הוא פעילות נהדרת של לימוד עצמי שיכולה לעזור לך לבנות ביטחון עצמי, כוח רצון, להכיר חברים חדשים, ואפילו לגלות תחושה חדשה של קהילה.

 
לפרטים מורחבים על טיפים לריקוד מחול כדאי לבדוק ב- halelu.co.il