השירותים שלהם כוללים שיווק דיגיטלי, שיווק בחיפוש, שירות לקוחות, השקת מוצרים, מחקר שוק, ניהול קשרי לקוחות, יצירת ביקושים, ייצוג לקוחות, תרגום, לוקליזציה, פרשנות, אוטומציה של שפות ותרגום מדיה. השירותים שלהם כוללים גם פתרונות שיווק תרגום, בדיקות, שירותים לשוניים, שירותי גלובליים לאחר המכירה ושירותים והדרכה מקצועיים.

עם יותר מ 22 שנות ניסיון בתעשיית השפות, יש להם עובדים המציעים כל מיני שירותי פרשנות ותרגום ללקוחותיהם. שפות שפה מתמקדות במתן שירותי תרגום, לוקליזציה ופרשנות לחברות בריאות, מחלקות ממשלתיות ועסקים ברחבי העולם.

כסוכנות תרגום

שירותי התרגום המקצועיים שלנו מותאמים למימון, שירותי רפואה, עסקים, ייצור ומשפט. אנו עובדים תחת דרישות אבטחת איכות קפדניות כדי לספק לך את הדיוק הדרוש לך לניהול העסק שלך ברחבי העולם. שירותי התרגום שלנו מתרגמים מסמכים כגון תעודות לידה, דוחות, פוסטים וספרים ברשתות החברתיות, מספקים פרשנות מדוברת פנים אל פנים לפגישות וכנסים, ופועלים עם חברות לשיווק הרעיונות שלהן באופן מושך המכונה לוקליזציה.

חברות גלובליות מסתמכות על שירותי תרגום ולוקליזציה בכדי לקבל גישה לשווקים המדברים שפות שונות

אפילו חברות שעושות עסקים בארצות הברית זקוקות לשירותי תרגום, מכיוון שחלק גדול מהאוכלוסייה ההיספנית מעדיפים מוצרים ושירותים המסומנים בספרדית. חברות ולקוחות זקוקים לסיוע בתרגום לקוחותיהם "מסמכים משפטיים, הצעות עסקיות ומסמכי שיווק.

כדי להפוך את האתר שלך להצלחה, אתה זקוק לעזרה של משרד תרגום מקצועי, המציע מגוון רחב של שירותים. עבודה עם עובדים, סוכנויות וחברות המציעות מגוון רחב של שירותים, תרגום הוא רק חלק קטן ממה שיכול להפחית את איכות התרגומים שלך. הם גם מוציאים גורמים רבים בתהליך הייצור למיקור חוץ לצדדים שלישיים, מה שמגדיל את העלויות ומפחית את האחריות של התהליך.

לסוכנות גיוס או נותן שירותים המספקים מגוון רחב של שירותים

שהתרגום מהווה חלק קטן יחסית, לעתים קרובות יש מערכת של תהליכי אבטחת איכות שלא סביר שהם יתאימו היטב לתרגום. ניהול פרויקטים, אשר מפחית את היעילות, האיכות והעלויות לטווח הארוך. אתה צריך משרד תרגום מקצועי שמבין את המטרות והכישורים שלך ויכול הציע לך פתרונות שפה בהתאמה אישית להשגת היעדים שלך.

רבים מספקי שירותי התרגום המוצלחים ביותר בעולם מיוצגים ב- Fortune 500 ואנו מסתמכים על מתן פרויקטים מתורגמים באופן קבוע מכיוון שהם מבינים כי תשומת הלב שלנו לפרטים הקטנים ואיכות התרגומים שלהם

היא חלק מהעיסוק שלהם. הצלחה משל עצמו. תמיד קיים סיכון שאנו לא מספקים את שירות התרגום האידיאלי העונה על צרכיך, אך מבנה התרגום שלנו מבטיח שמתרגמים מסוימים יעבדו על כל שפה לאורך כל התהליך וכי כל מסמך ייבדק על ידי קופירייטר ברמה הגבוהה ביותר בתחום שפה שאתה צריך. אנא צור איתנו קשר עם צרכי התרגום שלך ואנו נספק לך הצעת מחיר חינם לשירותינו.

כשירות תרגום רציף, אנו מספקים צוות תמיכה רציף המוקדש לעבודה הדוקה עם החברה שלך כדי להבטיח המשכיות בתרגום מסמכי אינטרנט וטקסט.

מדד ספקי שירותי השפה SLator 2020 הוא משאב נהדר המפרט המון ספקי שירותי תרגום. הבה נבחן מקרוב את חמש חברות התרגום בקבוצה זו כדי לתת לך סקירה ברורה יותר של מגוון ההזדמנויות הרחבות שיש לך בתעשיית השפה.

Trans Perfect הצליחה להפוך לאחת מחברות התרגום הטובות ביותר בתעשייה עם ניסיון של למעלה מ -25 שנים

מגוון שירותים זה כולל מעל 100 שפות וסוגים רבים של עבודות תרגום, כולל לוקליזציה ותמיכה מוסמכת. לאלפא ניסיון של יותר מ -30 שנה בתעשיית השפות וביססה את עצמה כחברה המציעה תרגומים עם פנים אנושיות.

מתרגמים העובדים בשירותי תרגום מוסמכים חייבים לעמוד בדרישות מסוימות

כגון הסמכת תרגום מתקדם או כישורים מיוחדים במקביל, בנוסף לשנתיים או יותר של ניסיון בתרגום מתועד ולפחות חמש שנות ניסיון בתרגום מקצועי. מתרגמים העובדים בשירות תרגום מוסמך חייבים לעמוד גם בדרישות ספציפיות יותר, כגון: קבלת תעודות תרגום מתקדמות או כישורים מקבילים בתחומי התמחות (בנוסף לשנתיים או יותר ניסיון מתועד בתרגום) ולפחות חמש שנים של ניסיון מקצועי בתור תרגום מְתוּרגְמָן. גורם חשוב שיש לקחת בחשבון הוא עד כמה חברה צריכה להיות בעלת צוות ניהול קטן עם ניסיון של שנתיים לפחות בתרגום מכונה. מכיוון שהזמנות תרגום יכולות להיות ספציפיות מאוד בהתבסס על רמות איכות, תעשייה, זיווגי שפות ודרישות דייקנות, חברות רבות מעדיפות לחשב הזמנות על בסיס כל מקרה לגופו, תוך שימוש במסמכים הדרושים לבקשות תרגום של לקוחות שפונים אליהם לקבלת הצעות מחיר.

יותר מ -30,000 ספקי שירותי שפה משתנים בהתאם לשפות שהם מתרגמים

כישורים פנימיים, שירותים המוצעים, מומחיות ואיכות השירות. על מנת לבחור את שירותי התרגום הטובים ביותר, ריכזנו רשימה של 50 חברות תרגום, ארגנו אותן בהתאם להתמחותן בשירותים המציעות ניסיון ספציפי לענף בתחומי הפיננסים, המשפטים, השיווק, התיירות, החינוך והמסחר האלקטרוני. שירותי שפה אוניברסליים הם צוותים מקצועיים של שירותי שפה המשלימים את כישורי שפת האם כדי להבטיח פירוש טלפוני אופטימלי, תרגום ותוצאות פרשנות אחרות.

חברת פתרונות רב לשונית המתמחה בפרשנות טלפונית

תרגום לשפות אחרות ושירותים לפי דרישה. Universal Translation Services היא חברת תרגום ופרשנות טלפונים מובילה בארה"ב המספקת פתרונות שפה מלאים לעסקים וליחידים במחירים נמוכים. חברת Universal Language Services היא הספקית המובילה של פרשנויות טלפוניות, שירותי תרגום וסוכנויות המספקות שירותי פרשנות ופרשנות טלפונים לאנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים.