אמון ה-NHS המקומי שלו סירב לשלם עבור הסם, אז הוא ניסה לעשות תרופות עצמיות בקנאביס לא חוקי. כאשר ניסיונות לתקן באופן כירורגי את הלסת הפרוקה שלה לצמיתות כשלו, וכתוצאה מכך התכווצות במשך חודשיים, ניסה מומחה לכאבים משירות הבריאות הלאומי של סטפורד לרשום לה את התרופה המבוססת על קנאביס Sativex, המשמשת בדרך כלל לטיפול באנשים עם טרשת נפוצה.

לפי חוק זה

רופאים יכולים לרשום כמות מתונה של מריחואנה רפואית למספר קטן של חולים, בדרך כלל חולים החיים עם כאב משמעותי ומחלה סופנית. לפי החוק החדש, רופאים מורשים בפלורידה יכולים לרשום מריחואנה רפואית ו-CBD (קנבידיול) בתנאים מסוימים.

כל רופא הרשום בקווינסלנד רשאי לרשום מריחואנה רפואית לכל חולה עם כל מצב רפואי כל עוד

הוא סבור שזה מתאים מבחינה קלינית וקיבל את האישור הדרוש של חבר העמים. בניו סאות' ויילס, כל רופא יכול לרשום באופן חוקי תרופת קנאביס למצב בריאותי אם הוא מרגיש שזו אפשרות הטיפול הנכונה עבור המטופל שלו ואם הוסמך לכך.

אנו מעודדים מטופלים לדון בעניין שלהם במוצרים מבוססי קנאביס עם ספק שירותי הבריאות שלהם

מכיוון שהם יהיו האדם הטוב ביותר לספק עצות לגבי רישום תרופה מבוססת קנאביס. לחילופין, רופאים עשויים להציע למטופליהם ניסוי קליני או להפנות אותם לרופא מנוסה יותר בשימוש בקנאביס רפואי. אם אתה מועמד מתאים לטיפול בקנאביס רפואי, ייתכן שהרופא שלך יוכל לספק המלצה לקנאביס רפואי שניתן להשתמש בה במדינתך. תכשירים המבוססים על קנאביס לא ניתן לקבל מרופא משפחה – ניתן לרשום אותם רק על ידי רופא בבית חולים מומחה.

רישום מרשם מותר רק לרופא הרשום ב-GMC Specialist Registry אם מוצר הקנאביס

הוא תרופה מיוחדת שאינה מורשית לשימוש על ידי מטופל מסוים. הסמכות לרשום קנאביס למטרות רפואיות ניתנת ברמה הלאומית (TGA) וברמת המדינה, כך שייתכנו שינויים במדינה שעשויים להגביל חלק מהרופאים מלרשום מוצרים מסוימים. חלק מהרופאים יכולים לרשום מרשמים כחלק ממסלול הגישה לרופא מורשה, מה שאומר שהם לא צריכים ללכת ל-TGA בכל פעם כדי לרשום מוצרי קנאביס רפואי מסוימים. במסגרת תוכנית SAS-B, רופאים חייבים ליצור קשר עם TGA עבור כל מוצר קנאביס שהם רושמים.

במקרים בהם מטופלים זקוקים לגישה לטיפולים שאינם רשומים ב-ARTG

נדרש אישור מ-Therapeutic Goods Administration (TGA) כדי לרשום את התרופה. אם אתה נוסע לקווינסלנד ממדינה או טריטוריה אחרת, המריחואנה הרפואית שלך חייבת להירשם על ידי רופא עם אישור מתאים ממדינות חבר העמים. כן, כל רופא באוסטרליה יכול לרשום מריחואנה רפואית באופן חוקי אם הוא מורשה כהלכה באמצעות תוכנית גישה מיוחדת או דרך רישום מורשה.

כאשר מדובר ברישום תרופות ללא רישיון או תרופות מיוחדות

הרופאים חייבים להיות בטוחים שבהתבסס על הערכה של הצרכים של המטופל הבודד, המרשם הוא הכרחי מבחינה רפואית. בהערכת מצבם הבריאותי הנוכחי וההיסטוריה הרפואית שלהם, על הרופא לקבוע כי היתרונות של שימוש רפואי צפויים לעלות על הסיכונים הבריאותיים הנלווים. ישנם מספר שיקולים מעשיים שעל המטופלים לדון בהם עם הרופא שלהם ולקחת בחשבון לפני שנקבעת תרופה לקנאביס.

הרופא שלך יצטרך גם ליצור קשר עם NSW Health אם אתה מנסה לרשום או לקחת את התרופה לילדים או לאנשים המשתמשים בסמים

רק רופאים הרשומים בפנקס המומחים יכולים לחתום על המרשם. רופאים נדרשים רק לרשום תרופות מבוססות קנאביס בתחום העיסוק שלהם, והחלטה זו צריכה להיות מוסכמת על ידי צוות בינתחומי. החוק החדש, שייכנס לתוקף ב-1 בנובמבר, לא יגביל את סוגי המחלות שניתן לשקול לטיפול, והרופאים לא יצטרכו עוד לבקש אישור מפאנל מומחים כדי לתת למטופליהם גישה לתרופה.

למד עוד על Sativex עבור נוקשות שרירים והתכווצויות מאריכות כאב מאגודת טרשת נפוצה ישנן עדויות לכך שמריחואנה רפואית יכולה לעזור להקל על סוגים מסוימים של כאב

אם כי הראיות אינן מספיקות כדי להמליץ ​​עליה להקלה בכאב. . יש תרופות חוקיות שיכולות לעשות את אותו הדבר, כמו משככי כאבים חדשים יותר ותרופות נגד בחילה.

זה יכול לספק הקלה בכאב כאשר משככי כאבים קונבנציונליים לא עובדים או שיש להם תופעות לוואי לא רצויות

זה יכול להיות מסוכן כאשר נלקח עם תרופות הגורמות לנמנום או לשלוט במצב הרוח, כגון תרופות הרגעה, תרופות חרדה או תרופות נוגדות דיכאון. Nabilone עשוי להירשם על ידי מומחה כדי להקל על התסמינים הללו, אך רק אם טיפולים אחרים נכשלו או אינם מתאימים.

נבילון היא תרופה הנלקחת בצורת קפסולה שתוכננה לפעול כמו THC (הכימיקל בקנאביס שגורם לך להרגיש גבוה). מריחואנה היא סם העשוי מעלים, פרחים וניצנים של קנאביס סאטיבה.

מריחואנה רפואית (כפי שהיא נקראת גם) זמינה לכל רופא באוסטרליה לרשום אם

הוא רואה זאת מוצדקת עבור המטופלים שלהם. המשמעות היא שמומחים רפואיים כגון נוירולוגים עשויים לרשום תכשירים ללא רישיון של קנאביס שגודלו בדרגה פרמצבטית ספציפית.
לעוד פרטים נוספים בתחום של האם רופא משפחה יכול לתת מרשם לקנאביס ניתן לבדוק כאן: meda-ly.co.il

שוחח עם הרופא שלך אם אתה חושב שתרופות אלו עשויות לעזור להקל על הסימפטומים שלך

שוחח עם הרופא שלך אם מריחואנה רפואית מתאימה כטיפול משלים (טיפול נוסף המשמש לצד הטיפול העיקרי שלך) למצבך או לתסמינים שלך. הרופא שלך יכול לדון במצבך ולהסביר כיצד ניתן להשתמש במריחואנה רפואית לטיפול בסימפטומים שלך.

אם ה-PCP שלך לא מוכן להדריך אותך או לדון בעניין זה

אתה יכול גם לקבוע פגישה עם אחד מרופאי הקנאביס הרפואי שלנו כדי לעזור לך להתחיל. ניתן לעקוב אחר רופאים המשתמשים במריחואנה רפואית גם באינטרנט באמצעות משאבים כגון איגוד המריחואנה הרפואית.

למד כיצד לרשום / לאשר קנאביס עם מקרי מקרה אמיתיים בהובלת מומחים

למד לענות בביטחון על שאלות מטופלים ולמד שיטות עבודה מומלצות לרישום/רישוי קנאביס בקצב שלך. מלא בעצות קליניות ומשאבים מועילים, קורס זה מוכר ל-1.5 נקודות Mainpro+/MOC Section 3. להלן תוכלו למצוא ניירות שאלות כדי לספק לכם ולמטופלים שלכם מידע חשוב על תוכנית המריחואנה הרפואית.

אתה יכול גם לנצל את ההמלצה להגיש בקשה לכרטיס מריחואנה רפואית

המאפשר לך להיות משתמש רשום במריחואנה רפואית במדינתך. רשויות אכיפת החוק עשויות להתעלם ממכתב רופא (אם כי בתי המשפט יכירו בו), אך הכרטיס הוא מסמך ממשלתי רשמי ויכול לעזור לכם להימנע מהטרחה מיותרת.