כרטיסי הזמנה למטבח היו בעבר שמות הכלים שנכתבו על פיסות נייר זעירות שהשרתים הכניסו למטבח והדביקו על השיש. כיום, הודות לטכנולוגיה, ניתן לנתב הזמנות באמצעות מסכים אלקטרוניים במסעדה או באמצעות מגוון מדפסות במטבח. מערכות הזמנת מטבחים מודרניות נועדו להחליף פקודות מילוליות והזמנות כרטיסים בכתב יד שעליהם הסתמכו פעם מטבחי מסעדות.
למידע מורחב על איך לעשות סדר למטבח? ומדבקות תבלינים עליך להעיף מבט ב- myheartshop.co.il

מערכות נקודת מכירה (POS) זוכות לאשראי רב

אך הזמנת מערכות במטבח חיונית להצלחת המסעדה. יותר ויותר מסעדות משתמשות במחשבים נקודת שירות, שבהם אתה מזין הזמנה ליד השולחן ומעביר אותה למחשב במטבח. מערכת הזמנת מטבחים היא מסך טאבלט המציג הזמנות דיגיטליות וכרטיסים הנשלחים למסעדה שלך באמצעות מערכת קופה.

אם אתה מנסה לנהל הזמנות בנושא סוגיות

משלוחים וארוחות אוכל, הנתונים ממערכת תצוגת המטבח שלך יכולים לסייע לך להבטיח שתהליכי אספקה לא יזנקו. הזמן שלוקח לשרת להביא הזמנה. למטבח נשמר, ומערכת התצוגה מארגנת את זרימת ההזמנות ומתעדפת את ההזמנות בצורה נקייה. הטכנולוגיה מפגרת בפיגור במהירות המלצרים לתקשר שינויים בהזמנות עם צוות המטבח.

ישנן מספר דרכים להקל על השירות לשולחנות ולצוותי המטבח שלך לצמצם את זמני ההמתנה ולוודא שההזמנה הנכונה תגיע ללקוח הנכון בכל פעם

בין אם מדובר בהזמנה מקוונת או בסעודה. לכל יחידה יש פרוטוקול מיוחד לקבלת הזמנות מהשולחנות והצבתן במטבח או באזור ההרכבה. שרתים חדשים צריכים ללמוד את הפרוטוקולים האלה במהירות האפשרית כדי להיות חברי הצוות היעילים ביותר.

מסעדות רבות מסתמכות על כרטיסים מודפסים או בכתב יד

כדי לשלוח הזמנות למטבח. אם פיתחת אפליקציה לנייד על ידי המסעדה שלך בכדי להפוך את ההזמנה לנוחה ככל האפשר עבור לקוחות רעבים שיש להם מעט זמן להזמין ולאסוף את האוכל שלהם, ייתכן שאתה או חבר אחר בצוות המסעדה יצטרך לבצע הזמנה בקופה וב להדפיס כרטיס לצוות המטבח. כרטיס זה וההזמנה חייבים להימסר בכל פעם באותו מקום בו נמצא צוות שירות השולחנות.

כיום

כרטיסי הזמנה למטבח נוצרים, נשלחים לתצוגת המטבח ומונחים במטבח המסעדה. כרטיסים אלה הם רציפים באופיים וכוללים פרטים כגון מספר שולחן, כמות הזמנה לכל מנה, זמן הזמנה ופרטי בישול למנה מסוימת. על מנת להבטיח שהכרטיס גלוי, על צוות המטבח לדעת כי עבור כל הזמנה הם שומרים כרטיס על צלחת ההזמנה או אם יש צורך, מגישים אותו בקופסה.

בידיעה אילו מניות זמינות בכל עת

מנהלים יכולים לתכנן הזמנות מזון, לחשב את עלות המזון מהמלאי הקודם ולערוך שינויים בפריטים בתפריט במידת הצורך. האוטומציה של מערכת KOT חוסכת את הזמן המושקע בהוצאת הזמנות למטבח. שימוש בתצוגת מטבח במטבח המסעדה יכול לסייע להיפטר מ- KOTs מנייר ולדפדף את מערכת כרטיסי ההזמנה למטבח.

אם נגמרים לך המוצרים או שאתה מקבל פריטים מקולקלים, המנהל והשף יתאימו את כמות המוצרים שהוזמנו אם אתה מצפה למכירה דומה להמשך השבוע. אם לקוח מזמין מנת עוף כפריט בתפריט ורוצה להכין נתח מהמנה, המלאי מצטמצם.

הקצה למישהו שאתה סומך עליו לוודא שהמכשירים נקיים ופונקציונליים לניקוי ולצייד את המטבח ולהצטייד בחומרים לפני פתיחת דלתות המסעדה

לרוקס תפריט ארוחת צהריים בן שלוש מנות עם שלושה יינות שונים (PS40 לאדם) והמטבח מוכן להכין תפריט מלא א-לה-קארט לשניים או שלושה הזמנות שולחן. הזמנת השולחנות שלכם תימשך זמן מה, לכן מומלץ להציע מתאבנים ומרקים כך שהשולחן שלכם לא יצטרך לחכות זמן רב עד שהאוכל יהיה מוכן.

בשעה 12.45

כאשר מגיעות הזמנות הנייר הראשונות, המלצרים כותבים את מספרי הטבלה שהוקצו להם מראש על לוח קטן ומפיצים עותק לדלפק המחומם שהמעקה הימני שלו מחובר בצד למשך חצי שעה (כמו חבל כביסה) לפני סיום שני עותקים נוספים של הזמנת המזון, אחד למלצר המוצב מחוץ למסעדה והשני לקופאי.

אחת הדרכים

היא להשתמש ב- Excel ליצירת תבנית להזמנת מטבחי מסעדות עבור ספקי Broadline שלך כגון Sysco או US Foods. ערכו רשימת שאלות לגבי פריטי התפריט שהכנתם לפני קבלת ההזמנה, ואל תחזרו לשולחן או למטבח לשאול אם פספסתם פרט שלא ביקשתם. היו מסודרים במטבח והניחו הכל על משטח העבודה.
לעוד פרטים נוספים בנושא של איך לעשות סדר למטבח? ומשרד אדריכלים מומלץ לבקר ב- indoor-arch.co.il

כדי למכור מזון לצרכנים, עליך לייצר מזון במטבח מסחרי מורשה. מערכת הזמנת מטבחים הידועה גם בשם תצוגת מטבחים עוזרת לשמור על הטבחים שלכם מעודכנים, אך גם משפיעה על איכות המזון היוצא מהמטבח שלכם וממלא תפקיד מכריע בחוויה הכוללת של האורחים שלכם.